Jaki mikrofon do 200 PLN wybrać?

Jak w temacie mam zamiar kupić sobie jakiś mikrofon. Jestem w tym zielony i tego nie ogarniam. Chodzi mi o mikrofon bez szumów. Denerwuje mnie cały czas to że jak z kimś rozmawiam na skypie bądź ts’ie to słychać mnie bardzo słabo i mam szumy a czasami szumy są jeszcze większe ale mnie słychać trochę bardziej lecz wtedy słychać też czasami coś zza ściany itp.

Czytałem trochę o tym lecz i tak ciężko to ogarnąć gdyż mikrofonów jest na prawdę dużo lecz dowiedziałem się że najleszy byłyby pojemnościowe. Czy moglibyście coś doradzić i wytłumaczyć? Interesują mnie takie do 200 zł. Wiem że to nie będą jakieś najlepsze ale myślę że będą już wystarczające dla moich wymagań (brak szumów i żeby mnie było dobrze słychać), a na allegro patrzyłęm to jest sporo pojemnościowych w takich cenach tylko teraz jaki wybrać i z tym właśnie się do Was zwracam.

 

Proszę o pomoc i z góry dzięki

Hej,

 

Pierwsze i najważniejsze - jaką kartę dźwiękową posiadasz? Jeśli zintegrowaną, to ona może być sporym wzmacniaczem szumów mikrofonu.

 

Pozdrawiam,

Dimatheus

Moja karta dźwiękowa to Realtek High Definition Audio. To chyba to. Tak mi się przynajmniej wydaje jak patrzyłem we właściwościach systemu

Hej,

 

Niestety, potwierdza się, że korzystasz z karty zintegrowanej. Zmiana mikrofonu na lepszy może więc niewiele dać. Może warto by zastanowić się nad zakupem mikrofonu ze złączem USB? Na przykład coś takiego - Behringer C-1U USB.

 

Pozdrawiam,

Dimatheus

A w opcjach mikrofonu masz może zaznaczone tłumienie echa akustycznego czy też szumów ??

Ja ci polecam Behringer C-1U, lub zakup mikrofonu z Guitar Hero za 40 zł.

Jeśli nie nagrywasz to nie potrzebujesz aż tak drogiego mikrofonu, popatrz sobie na youtube na testy jakości tego mikrofonu z Guitar Hero, sam go mam i polecam.

Do niego potrzebowałbyś tylko stojaka i powinno być dobrze.

Pozdrawiam!

Czy to oznacza że gdy mikrofon jest przez USB to wtedy karta dźwiękowa nie robi takiej różnicy?