Jaki mikrofon do 200 PLN wybrać?

(Walleczny8) #1

Jak w temacie mam zamiar kupić sobie jakiś mikrofon. Jestem w tym zielony i tego nie ogarniam. Chodzi mi o mikrofon bez szumów. Denerwuje mnie cały czas to że jak z kimś rozmawiam na skypie bądź ts'ie to słychać mnie bardzo słabo i mam szumy a czasami szumy są jeszcze większe ale mnie słychać trochę bardziej lecz wtedy słychać też czasami coś zza ściany itp.

Czytałem trochę o tym lecz i tak ciężko to ogarnąć gdyż mikrofonów jest na prawdę dużo lecz dowiedziałem się że najleszy byłyby pojemnościowe. Czy moglibyście coś doradzić i wytłumaczyć? Interesują mnie takie do 200 zł. Wiem że to nie będą jakieś najlepsze ale myślę że będą już wystarczające dla moich wymagań (brak szumów i żeby mnie było dobrze słychać), a na allegro patrzyłęm to jest sporo pojemnościowych w takich cenach tylko teraz jaki wybrać i z tym właśnie się do Was zwracam.

Proszę o pomoc i z góry dzięki

(Dimatheus) #2

Hej,

Pierwsze i najważniejsze - jaką kartę dźwiękową posiadasz? Jeśli zintegrowaną, to ona może być sporym wzmacniaczem szumów mikrofonu.

Pozdrawiam,

Dimatheus

(Walleczny8) #3

Moja karta dźwiękowa to Realtek High Definition Audio. To chyba to. Tak mi się przynajmniej wydaje jak patrzyłem we właściwościach systemu

(Dimatheus) #4

Hej,

Niestety, potwierdza się, że korzystasz z karty zintegrowanej. Zmiana mikrofonu na lepszy może więc niewiele dać. Może warto by zastanowić się nad zakupem mikrofonu ze złączem USB? Na przykład coś takiego - Behringer C-1U USB.

Pozdrawiam,

Dimatheus

(dolar444) #5

A w opcjach mikrofonu masz może zaznaczone tłumienie echa akustycznego czy też szumów ??

(Kreciczeq223) #6

Ja ci polecam Behringer C-1U, lub zakup mikrofonu z Guitar Hero za 40 zł.

Jeśli nie nagrywasz to nie potrzebujesz aż tak drogiego mikrofonu, popatrz sobie na youtube na testy jakości tego mikrofonu z Guitar Hero, sam go mam i polecam.

Do niego potrzebowałbyś tylko stojaka i powinno być dobrze.

Pozdrawiam!

(Walleczny8) #7