Jaki mikrofon do nagrań? A może coś zamiast niego...?

Witam.

Chciałbym sam w domu za pomocą komputera nagrać piosenkę/i. Problem w tym, że kompletnie nie wiem jaki mikrofon do tego kupić i ile kasy jest na takie coś potrzebne.

Mam najzwyklejszy mikrofon kupiony kilka lat temu do Skype’a i próbowałem coś przez niego nagrać z pomocą Audacity, ale wychodzi tragicznie (wiecie- różne szumy i takie tam).

Chodziłoby mi o taki sprzęt, który podpiąłbym do komputera i za pomocą Audacity mógł nagrywać co chcę. Coś mniej więcej jak tutaj.

A może dałoby się coś zrobić (z pomocą programów komputerowych), żeby dźwięk ze starego mikrofonu był taki jak chcę bez konieczności zakupu profesjonalnego mikrofonu? Może wystarczą jakieś wtyczki do Audacity? Jestem zielony w tych sprawach…

Jeżeli ktoś się zna to bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, jest to dla mnie ważne.

Pozdrawiam.

szumy są z otoczenia również i będą jeśli nie będziesz nagrywał w wyciszonym pomieszczeniu może coś takiego Cię zadowoli :

http://allegro.pl/shure-606n-profesjona … 65606.html

do tego przejściówka na mały jack.

Dzięki za odpowiedź.

Chyba jesteśmy blisko rozwiązania całej tej sprawy, jest jeszcze tylko jedna rzecz :slight_smile:

Co to znaczy przejściówka na mały jack? :smiley: Że będę to mógł normalnie podłączyć do kompa przez wejście do mikrofonu? Wybacz, ale się na tym nie znam :wink:

Czyli ewentualnie jakbym kupił coś takiego i podłączył do komputera to będę mógł normalnie nagrywać np. przez Audacity, tak? Byłoby cudownie, choć nie moge uwierzyć, że to takie proste :wink:

Musisz mieć porządny mikrofon dynamiczny. Żadnym softem nie zdziałasz cudów.

Kup coś z tej kategorii:

http://allegro.pl/listing.php/showcat?i … =1&order=p

ale nie za 20zł kup teraz, tylko bardziej powyżej 100zł. Poluj na licytacje. Szukaj sprzętu Shure, AKG…

Przykład:

http://allegro.pl/shure-pg-48-mikrofon- … 43959.html

Dziękuję za wszelkie rady. Są one dla mnie niezwykle cenne.