Jaki sony ericsson polecacie?


(Gradzik11) #1

Witam.Chcialbym zebyscie doradzili jakiego sony ericssona w granicach 500 zl kupic.chcialbym zeby aparat byl od 2 mpx moze byc rozsuwany byle klapki nie bylo i zeby byla dobra jakosc mp3 zeby byl Bluetooth i wejscie na karte pamieci


(Pan Ziombl) #2

może nie nowość na rynku ale polecam w810i.. sam mam i jest bardzo dobry. 2 mega aparat, 512 na karcie, mp3, wideo, można zrobić flash menu ( ale to samemu ) , ma bluetootha, zestaw słuchawkowy...itp.. no chyba większość dodatków jak w innych telefonach


(Wojteko10) #3

k770i- mój kolega taki ma.


(izok1980) #4

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=810520468

Mam identyczny tylko ja płaciłem prawie 900 zł ale nie cale 2 lata temu teraz za grosze :wink: super telefon naprawdę

Pozdrawiam


(uszaty_pl2) #5

A co na k800/k810? To najlepsze 3.2MPx w telefonie. A po wgraniu nowych sterów do dźwieku grają lepiej od w910. A za 500zł kupisz nowego k800i http://allegro.pl/item809269700_sony_ericsson_k800i_nowe_bez_logo_makrogsm_fv22.html


(izok1980) #6

zgadzam się z przedmówca też jestem w posiadaniu tego telefonu k 800i i jeśli jest w takiej cenie nowy to brać nie czekać :slight_smile:

Pozdrawiam


(flaszer) #7

A ja mam K770i i też polecam, zdjęcia niczego sobie - aparat 3,2.


(Gradzik11) #8

Myslalem wlasnie nad w580i i k800i k770 mialem i musialem oddac wiec odpada


(Patryk94) #9

C702 bardzo fajny :slight_smile:


(Gradzik11) #10

A powiedzcie mi jak sie pisze na w580i sms-y?


(izok1980) #11

Sprecyzuj dokładnie pytanie bo nie wiadomo o co Ci chodzi czy o wygodę pisania SMS czy po prostu gdzie wejść żeby napisać SMS-a :wink:


(Gradzik11) #12

Chodzi mi o wygode pisania


(krzysiekx) #13

Ja polecam Ci Sony Ericsson C702.Dobry aparat, długo trzyma bateria, bardzo wytrzymały - wodoodporny, łatwa możliwość tuningu.Do pisania na tej klawiaturce łatwo się przyzwyczaisz.Znajdziesz jakiś do 500 złotych na allegro.

A co do pisania na w580i podobno pękają klawisze.


(Danielm86) #14

Np. W610i. Aparat 2mp, autofocus, lampa, bluetooth, podczerwień, latarka, rozbudowany Walkman, RSS, itd


(Skit32) #15

a ja mam k550i i bardzo go polecam ... wszystko co napisałeś zawiera, posiada bardzo dobry głośnik ... pewnie już ktoś ci mówił że na nim sie niewygodnie pisze sms-y ale to bzdura ... bardzo wygodnie ... ale wybur należy do ciebie ;p


(klopas) #16

a ja nie polecam żadnego SE ale przyznam że k800 ma najlepszy aparat jeśli chodzi to telefony...

miałem c902 i zepsuł się LCD od pisania SMS :roll: k300 spadł z biurka na dywan i też się zepsuł... a z resztą SE nie mają systemu (nie mówię o platformie UIQ i WM na X1) dlatego pomyśl nad HTC z dotykowym ekranem albo nad nokiami z symbianem (Eseries, Nseries, ew. 6220cls i 6120cls)


(Ctr) #17

mało praktyczne, bardziej na szpan moim zdaniem.

Ja Ci polecam K850i. Aparat 5.0, filmiki ładne robi - w przeciwieństwie do K800i. Dźwięk o wiele lepszy. Ma fajny gadżet - akcelerometr. Zamiast przycisków wyboru ma dotykowy panel. Nie bój się klawiatury po przyzwyczajenie to kwestia 2 - 3 dni.


(uszaty_pl2) #18

Mówisz, że dotyk to szpan? A sam mu dajesz telefon, ktory jet tak nie wygodny w odsludze, że lepiej nie mówić?

Z dotykowych SE to polece ci P1i. Aparat ideityczny co w k800i. MUzyka po dograniu nowych sterów min. gorsza od n95 8GB. Tu masz nową: http://allegro.pl/item826785728_nowy_so ... _nowy.html

A jeżeli nie potrzebujesz aparatu to M600i lub W950i. M600i to P1i odjąć aparat. A W950i Nie ma karty pamięci, ale ma 4GB wbudowanej pamięci i klawiature zwykłą, czyli alfanumeryczną. Tu masz linki do tych telefonów na allegro (oba nowe):

M600i: http://allegro.pl/item822103432_way_2_g ... obacz.html

W950i: http://allegro.pl/item825568475_sony_er ... _vatm.html


(k-9) #19

ja raczej nie polecam symbianu... taki bajerek jest który mi utrudniał życie... dość długie uruchamianie fona, a gry o żadna rewelacja po 2 dniach się znudziłem... Jedyną dobrą aplikacją był słownik z lektorem, choć nie zawsze działał.

Może kup coś nowszego... fakt ja mam k810i i orbi bardzo fajne fotki, i wygodna szybko klawiatura, tylko trochę lcd za mały 2`2 cala... Ja bym przede wszystkim wolał mnieć większy ekran (nawet nie dotykowy), większy komfort. Popatrz na oficjalnej stronie SE na fony, pewni ci jakiś w oko wpadnie, wszystkie SE to fajny telefony, zależy kto czego szuka.


(PasjonatLeonaWachholza) #20

Polecam Sony Ericsson K530i.

Nie jest najnowszy model.ale..

Ma świetne radio z RDS-em,odtwarzacz mp3,aparat 2 mega,krótkie filmy video też nagrasz,zdjęcia w dzień wychodzą naprawdę ciekawie-zwłaszcza przy dobrej pogodzie i na kompa możesz śmiało je zgrywać.

Świetnie współpracuje ten telefon z PC Suite SE-przegrywanie muzyki do telefonu jest przyjemnością.

Poza tym bardzo trwała obudowa,bateria bardzo długo wytrzymuje.

W trakcie rozmów nic nie trzeszczy,dzwonki ma ciekawe,ale można ustawić swoją ulubioną mp3.

Obsługuje karty pamięci do 2 GB.Przynajmniej takie info dostałem z "Twojej Komórki" (miesięcznik taki).To jest ok.500 mp3.Wystarczy na podróże :slight_smile:

Używam go już 1.5 roku i jest wszystko ok.