Jeden lub więcej problemów spowodowało niepowodzenie instalacji

Witam. Tak jak w tytule. Otóż próbuje zainstalować sterowniki do karty sieciowej „tp-link archer tx55e”. Sterowniki pobrałem z strony Intela. Widziałem 1 temat tu na forum o tym ale nie było rozwiązania go. Gdy chcę zainstalować sterownik wyskakuje mi komunikat „. Jeden lub więcej problemów spowodowało niepowodzenie instalacji. Rozwiąż problemy, a następnie ponów próbę instalacji”. Nie wiem co może być źle. Komputer jest nowy. Bez sterownika sieć WiFi rozłącza mi się co 5 minut, gdy na innych urządzeniach i na laptopie wszystko działa jak należy. Do tego zaznaczę że w paczce są dwa sterowniki, pierwszy do WiFi a drugi do Bluetooth. Ten do Bluetooth zainstalował się bez żadnych problemów.

Opisując jakiś problem na forum staraj się podać trochę więcej szczegółów: wersja systemu operacyjnego, zainstalowane aktualizacje, konfiguracja komputera, identyfikator PCI_VEN sprzętu sprawiającego problem, karta nowa ze sklepu czy kupiona od kogoś z drugiej ręki, dlaczego nie użyłeś sterowników, które były razem z kartą sieciową - TP-Link lubi często zmieniać firmware swojego sprzętu i sterowniki muszą być pod niego dokładnie dopasowane - tu podejrzewam może tkwić problem.

1 polubienie

O tę zabawkę chodzi?

Jeśli tak to w zakładce Wsparcie w zależnośći od wersji (V1, V2) sa do pobrania sterowniki producenta.

Jak pisałem komputer jest nowy, prosto z sklepu. RTX 4070, i7-14700k, asus z690-plus ddr5, ram ddr5 patriot 2x 16 gb 5600. Nie mam czytnika płyt w komputerze i pobrałem z strony producenta.

Tak to ta karta. Lecz niestety właśnie te sterowniki nie działają.

To nie jest strona Intela.

Sprawdź dokładnie wersję sprzętową karty:

Mam wersje 1, potrafiłem to sprawdzić.
Miałem nadzieje że ktoś miał taki przypadek i wie o co w tym chodzi.
obraz_2024-04-29_213448370

No to spróbuj wersję 2.

Uwierz mi że pobierałem wersje drugą też pare razy i nie działa.

Podaj identyfikator sprzętu (we właściwościach) PCI_VEN.

Już się zastanawiam nad postawieniem systemu od nowa.

Zajrzyj do logu z C:\Users\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\Temp\Intel®_Software_Installer_…log.
Sprawdź czy nie ma w nim wpisów typu Error 0x80070001.
Zajrzyj tu

Zajrzyj również tu