Jestem po technikum Informatycznym-gdzie mogę szukać pracy?

Witam

Jestem po technikum Informatycznym. Na razie nie mam technika bo egzamin jest w czerwcu. Mam pytanie. Czy mogę gdzieś po ukończeniu tej szkoły znaleźć pracę w tym zawodzie? Nie zależy mi na dużych pieniądzach… 1200 na ręke mi starczy… (bo teraz będę studiował)

Pozdrawiam

Coś mi się wydaję, że chodziliśmy do jednej szkoły. Jesteś z Krakowa? Mam tą samą sytuację co ty. Po czymś takim możesz liczyć co najwyżej na serwis komputerowy (jeśli założysz własny, to oczywiście zarobisz więcej), lub możesz otworzyć jakiś sklep z elektroniką (najlepiej jedno i drugie). Bardzo trudno znaleźć pracę po czymś takim, bo na twoje miejsce już czeka 20-paru magistrów po renomowanej uczelni. Ja zapisałem się do takiej szkoły z pełną tego świadomością (mój przypadek jest szczególny), ale jeśli ty liczyłeś na jakąś dobrą pracę po tym, to możesz się zawieść. Najlepsze na co możesz liczyć, to jakiś serwis, albo sklep w stylu Vobis, czy Komputronik (oni tam często zatrudniają studentów), ale i na to bym się zbytnio nie napalał.

jestem z Poznania … :frowning: okolic Poznania

To zależy co potrafisz. Jeśli nabyłeś wiedzę z zakresu programowania np w C#, potrafisz korzystać z jakiegoś systemu zarządzania bazą danych (np MS SQL) to pracę możesz znaleźć. Jednak podejrzewam, że wiedza, którą zdobyłeś w technikum jest nikła w porównaniu z tym, czego możesz nauczyć się na studiach. Wiem co mówię, bo sam skończyłem technikum elektroniczne o specjalności informatycznej (systemy i sieci komputerowe), zrobiłem inżyniera na Politechnice Śląskiej, a we wrześniu bronię pracy magisterskiej na tej samej uczelni. Wierzę, że jest sporo zdolnej młodzieży, ale jeśli nie jesteś fanatykiem lub przynajmniej hobbistą, który uwielbia zabawy kodem to nie licz na dobrą pracę w zawodzie… przynajmniej na razie.

no własnie nie lubie programowania… i z tego co widzę są tylko oferty programistów… :frowning: