Karta Graficzna do 600-800zł

Witam serdecznie,

Posiadam aktualnie kompiter:

Zasilacz Crossfire 600 lub 650

Proc e8400 ( core duo )

płyta p5q pro asusa

Do tej pory byłem użytkownikiem ATI HD 4870 sonic dual edition

Potrzebuje jednak lepszej grafiki

Na początku byłem pewien ze biorę asus-a GTX 460 1gb, jednak w ostatnim czasie dużo czytam i obiło mi się o uszy, że 560 lub 470 będzie lepszym wyborem.

Nastawiam się teraz na GeForca gdyż większość gier jest robione właśnie pod nie.

Ktoś ma jakąś rade?

Witam, GF 560 lub lub GF 470 na pewno będzie lepszym wyborem jeśli chodzi o wydajność ale te kary są droższe niż GTX 460 :?

Witam

Zotac GF560 z CUDA byłby dobrym wyborem :smiley:

Mam propozycję: HIS Radeon HD6950

Jakiegokolwiek GeForc’a odradzam ze względu na dwurdzeniowy procesor autora tematu.

Vertex3D Radeon HD6870

  • Taktowanie rdzenia: 900 MHz

A czy 3d mark to wszystko co jest w testach?

Nie jestem biegły w sprawach grafiki, jednak wydaje mi się, ze 3d mark również został napisany pod jakiś typ karty graficznej gdyż te z kolei mają różne technologie.

I chyba nie mylę się mówiąc, że w niektórych typach gier taktowanie nie przesądza o wyniku fpsów, tym bardziej, że geforce lepiej sie krecą

Taktowanie rdzenia: 900 MHz

Taktowanie pamięci: 4200 MHz

To nie to samo co

Palit GeForce GTX 560 Ti

Taktowanie rdzenia: 822 MHz

Taktowanie pamięci: 4000 MHz

Nie mniej jednak juz dziękuję za liczne odpowiedzi.

Proszę o kolejne może jakieś konkretniejsze info kto pracował na takiej karcie.

Konkretnie to myślę nad tym modelem :

http://allegro.pl/msi-geforce-gtx560ti- … 35056.html

3d mark to bzdura, program który służy do pokazania która firma bardziej kombinuje przy sterownikach.

Jeżeli zamierzasz wykorzystać CUDA na kartach geforce, to bierz 560ti lub lepiej 470, ale do gier brałbym 6950.

tylko radeon 6950 to świety stosunek wydajności do ceny polecam