Kod błędu 80070005 po zainstalowaniu aktualizacji

Tak więc wszystko się zainstalowało, potem sprawdzanie po ponownym uruchomieniu, a tam że nieprawidłowości jakieś i musi cofnąć aktualizacje (czyli zainstalowało się jedynie 16 z 127). A kod błędu to właśnie 80070005 co oznacza brak dostępu… Już nie wiem sam co robić, nie mam zamiaru siedzieć 2 dni nad tymi głupimi aktualizacjami.

Hej,

Zacznij od tego - http://support.microsoft.com/kb/968003/pl.

Pozdrawiam,

Dimatheus

A koncie admina oczywiście jestem, syfu tu raczej nie ma, bo system nowy, nic na nim nie ma praktycznie.

Hej,

Ale jesteś na koncie o nazwie Administrator czy na koncie z uprawnieniami administratora? Bo to spora różnica.

Raczej nie ma, a nie ma to jednak różnica.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Na koncie z uprawnieniami, mam wejść na Administrator? Jeśli to jak?

Hej,

Tak, dokładnie. A jak? http://windows7forum.pl/wlaczamy-ukryte-konto-administratora-w-systemie-windows-7-vista-3227-t oraz http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/how-do-i-log-on-as-an-administrator.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Wyskakuje, że nieprawidłowa wartość dla funkcji /active

Może jakaś poprawka pobrała się z błędem. Proponuję usunięcie pobranych poprawek.

Czyli jak rozumiem usuną się wszystkie zainstalowane już przeze mnie aktualizacje? ;_;

Mniej więcej tak…Ale wcześniej wykonaj:

  1. Pobierz i uruchom : http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=20858

Daj znać jaki jest wynik użycia narzędzia.

  1. Następnie wykonaj- uruchom wiersz polecenia jako administrator i wpisz :

sfc /scannow

kliknij enter, poczekaj na 100% i podaj wynik użycia.

  1. Spakuj i wstaw tu : www.zippyshare.com + daj linka - plik CBS.log z Windows\Logs\CBS

Przy próbie instalacji błąd: 0x80080005

sfc scannow nie znalazł żadnych naruszeń integralności.

A do CBS.log mam brak dostępu :expressionless:

Hej,

To w sumie drobnica. Możesz zaznaczyć wszystko i usunąć. Później restart systemu.

Nie do końca - usuną się tylko te, które jeszcze się nie zainstalowały bądź w czasie ich instalacji pojawiał się błąd.

Przy próbie instalacji poprzednich poprawek czy tej, którą wskazał Łukash?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Wykonaj : http://support.microsoft.com/kb/971058#appliesto

Kolejno : 2 i 3 a między czasie podaj mi wynik > wiersz polecenia jako admin :

tasklist /svc> c:\lista.txt

na c jest tekstowy > wklej zawartość

@DImatheus, ten błąd wyskoczył przy instalacji tego Narzędzia.

Pobierz narzędzie które wykona to automatycznie.

Tasklista z /svc http://wklej.org/id/1344498/

Dobra tymczasem resetuj komponenty narzędziem i pisz co jest grane.

Nie edytuj postów powyżej, bo robi się bałagan.

Jesteś na systemowym Adminie ?

Stoi na rozwiązywaniu problemów.

 

Nie, jestem na koncie z uprawnieniami admina. Otworzyć ten plik przez wiersz polecenia jako admin?

Hej,

Po przejrzeniu tasklisty nasuwa mi się jedno - spróbuj odinstalować Avasta (przy pomocy narzędzia Avast Uninstall Utility w trybie awaryjnym) i po restarcie uruchom instalację poprawek jeszcze raz. Może w antywirusie masz zaznaczone utwierdzenie systemu?

Po usunięciu śmieci przy pomocy MAMB przeczyść też system przy pomocy AdwCleaner’a - najpierw Scan, później zaznaczasz wszystko i klikasz Clean.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Jeżeli sugeruje coś aby wykonać jako admin to postępuj wg wskazówek :wink:


Jak narzędzie ruszy wykonaj czysty rozruch > zaloguj się na systemowego i spróbuj spakować do zipa CBS.log. Kolejno próbuj wykonać aktualizacje.

@Dimatheus może być :wink: Na sb wczoraj było o tym, aby zdeaktywować Avasta…