Kolejne Blue Screeny


(renifer3) #1

Witam.

Pisałem już kiedyś o moim problemie, lecz ludzie przestali odpisywać. Proszę poczytać, tam jest już sporo:

Od tego czasu pojawiły się kolejne 2 BSoD, tym razem z innym kodem. Interesujące jest to, że kod błędu jest taki sam tzn. 50 ale wywołały go inne programy. Pliki .dmp odczytuję programem BlueScreenView, który pokazuje pełno różnych plików .sys i niektóre .dat tak jak na obrazku. Może to coś pomoże.

Przepraszam za tak obszerny post ale inaczej nie dało się wysłać obrazka

3.txt

BS.thumb.jpg.9eea4990ae733810e2d86150481


(abrakadabra77) #2

No ale  co więcej chcesz usłyszeć  niż  to co napisał ci w  poprzednim temacie kolega Stasinek? Wyczerpał on temat i pozostaje  ci jedynie  sprawdzenie  pamięci RAM jak i dysku twardego pod  kątem ich uszkodzeń i/albo skorzystanie z  gwarancji


(renifer3) #3

Jak napisał kolega Stasinek, FAULT_IN_NONPAGED_AREA dotyczy pamięci RAM. U mnie nazwa błędu ma na początku PAGE ale zakładam, że to jest to samo. Sprawdzałem już RAM memtestem i nic nie wykazał. Co mógłbym jeszcze zrobić? Na gwarancji to marne szanse żeby wymienili skoro laptop pracuje. 


(Daniel_1982) #4

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA - Błąd oprogramowania, które zażądało


(renifer3) #5

Co do RAM to zrobiłem memtest, bez żadnych błędów, wyniki SMART są w poprzednim temacie podanym w pierwszy poście. Co oznacza “sprawdzenie powierzchni dysku”?

Jak mogę przeinstalować ntoskrnl.exe i win32k.sys (to nie są jakieś tam zwykłe pliczki)? No chyba, że chodzi o programy użytkowe ale przecież nie zauważyłem żeby któryś wywoływał problemy.

Uszkodzenie L2 odnosi się zapewne do dysku, tak?


(KAZDAN63) #6

NTOSKRNL.exe & WIN32K.sys - 6.1. 7600.16385?

Jak tam z legalnością systemu ? Proponuję najpierw “odwiedzić” Windows Update .

 NTOSKRNL.exe - 6.1. 7601. 19045  , 10.11.2015

WIN32K.sys - 6.1. 7601. 19054 , 12.11.2015

"Żal nic tu nie pomoże, 


(renifer3) #7

Mam po prostu wyłączone bo mnie denerwuje. 

Te problemy wynikają tylko  ze starych plików?


(KAZDAN63) #8

“Bicie się z myślami” nic Ci nie da . Trzeba zaktualizować system .


(renifer3) #9

Zaktualizowałem następnego dnia i od tej pory nie ma BS. Dzięki.