Kolejne Blue Screeny

Witam.

Pisałem już kiedyś o moim problemie, lecz ludzie przestali odpisywać. Proszę poczytać, tam jest już sporo:

Od tego czasu pojawiły się kolejne 2 BSoD, tym razem z innym kodem. Interesujące jest to, że kod błędu jest taki sam tzn. 50 ale wywołały go inne programy. Pliki .dmp odczytuję programem BlueScreenView, który pokazuje pełno różnych plików .sys i niektóre .dat tak jak na obrazku. Może to coś pomoże.

Przepraszam za tak obszerny post ale inaczej nie dało się wysłać obrazka

3.txt

BS.thumb.jpg.9eea4990ae733810e2d86150481

No ale  co więcej chcesz usłyszeć  niż  to co napisał ci w  poprzednim temacie kolega Stasinek? Wyczerpał on temat i pozostaje  ci jedynie  sprawdzenie  pamięci RAM jak i dysku twardego pod  kątem ich uszkodzeń i/albo skorzystanie z  gwarancji

Jak napisał kolega Stasinek, FAULT_IN_NONPAGED_AREA dotyczy pamięci RAM. U mnie nazwa błędu ma na początku PAGE ale zakładam, że to jest to samo. Sprawdzałem już RAM memtestem i nic nie wykazał. Co mógłbym jeszcze zrobić? Na gwarancji to marne szanse żeby wymienili skoro laptop pracuje. 

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA - Błąd oprogramowania, które zażądało

Co do RAM to zrobiłem memtest, bez żadnych błędów, wyniki SMART są w poprzednim temacie podanym w pierwszy poście. Co oznacza “sprawdzenie powierzchni dysku”?

Jak mogę przeinstalować ntoskrnl.exe i win32k.sys (to nie są jakieś tam zwykłe pliczki)? No chyba, że chodzi o programy użytkowe ale przecież nie zauważyłem żeby któryś wywoływał problemy.

Uszkodzenie L2 odnosi się zapewne do dysku, tak?

NTOSKRNL.exe & WIN32K.sys - 6.1. 7600.16385?

Jak tam z legalnością systemu ? Proponuję najpierw “odwiedzić” Windows Update .

 NTOSKRNL.exe - 6.1. 7601. 19045  , 10.11.2015

WIN32K.sys - 6.1. 7601. 19054 , 12.11.2015

"Żal nic tu nie pomoże, 

Mam po prostu wyłączone bo mnie denerwuje. 

Te problemy wynikają tylko  ze starych plików?

“Bicie się z myślami” nic Ci nie da . Trzeba zaktualizować system .

Zaktualizowałem następnego dnia i od tej pory nie ma BS. Dzięki.