Pisałem już kiedyś o moim problemie, lecz ludzie przestali odpisywać. Proszę poczytać, tam jest już sporo:
Od tego czasu pojawiły się kolejne 2 BSoD, tym razem z innym kodem. Interesujące jest to, że kod błędu jest taki sam tzn. 50 ale wywołały go inne programy. Pliki .dmp odczytuję programem BlueScreenView, który pokazuje pełno różnych plików .sys i niektóre .dat tak jak na obrazku. Może to coś pomoże.
Przepraszam za tak obszerny post ale inaczej nie dało się wysłać obrazka
No ale co więcej chcesz usłyszeć niż to co napisał ci w poprzednim temacie kolega Stasinek? Wyczerpał on temat i pozostaje ci jedynie sprawdzenie pamięci RAM jak i dysku twardego pod kątem ich uszkodzeń i/albo skorzystanie z gwarancji
Jak napisał kolega Stasinek, FAULT_IN_NONPAGED_AREA dotyczy pamięci RAM. U mnie nazwa błędu ma na początku PAGE ale zakładam, że to jest to samo. Sprawdzałem już RAM memtestem i nic nie wykazał. Co mógłbym jeszcze zrobić? Na gwarancji to marne szanse żeby wymienili skoro laptop pracuje.
Co do RAM to zrobiłem memtest, bez żadnych błędów, wyniki SMART są w poprzednim temacie podanym w pierwszy poście. Co oznacza “sprawdzenie powierzchni dysku”?
Jak mogę przeinstalować ntoskrnl.exe i win32k.sys (to nie są jakieś tam zwykłe pliczki)? No chyba, że chodzi o programy użytkowe ale przecież nie zauważyłem żeby któryś wywoływał problemy.