Kompilacja 7601

Witam …mam problem … na wstępie zaznaczę ,że jestem raczej laikiem …przynajmniej w moim własnym odczuciu.

…nowy komputer/hp pavilion dv6 / kupiony 6 mies temu / po zakupie do wczoraj nic nie było robione …leżał w pudełku

kupiony w anglii w sklepie wraz z oprogramowaniem już zainstalowanym > na spodzie naklejka win7 z licencją -w zestawie nie było płyty.

komputer żony . > tak jak wspomniałem niedawno go odpaliłem i instalowałem wtyczki…etc… pobierał sobie aktualizacje …

…kilka h temu ekran pulpitu zrobił się czarny i w prawym dolnym rogu pojawił się komunikat:kompilacja 7601 ta kopia systemu windows nie jest orginalna

próbowałem … przez przywracanie systemu wybierając pkt.z wczorajsza datą …ale nie pomogło.

…dodam jeszcze że korzystam na codzień z win xp … więc nie całkiem swobodnie poruszam się w 7.

…proszę o pomoc

To może aktywuj system.

Poza tym, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba.

Witaj. System aktywowałeś? Jak nie to spróbuj keyem z naklejki?

cześć …tak jak wspominałem jestem raczej laikiem i nie rozumiem pytania > czy aktywowałem system ?

…system był już aktywny po zakupie tj w czerwcu komputer już normalnie chodził …był zaniesiony wtedy do informatyka który “zainstalował co trzeba”

…i ostatnie 3 dni też wszystko było ok.

Wejdź w menu Start,naciśnij prawym przyciskiem myszy napis komputer,wybierz właściwości. Pokaże się okno i na samym dole będziesz miał informacje o aktywacji systemu. Jeżeli nie jest aktywowany to wklep ten klucz z nalepki z pod laptopa. Skoro robił informatyk to może zapomniał zaktywować Ci Windows 7 bo wątpię, żeby aktywował jakimś crackiem albo aktywatorem z sieci. Spróbuj zobaczyć jak Ci mówię - obstawiam,że może nie być aktywowany i stąd masz ten komunikat ze znakiem wodnym w prawym dolnym rogu.

system jest aktywny …ale klucz jest podany jakiś zupełnie inny niż ten na naklejce na spodzie komputera…?