Komputer czy laptop?

Witam mam pytanie ponieważ jestem zielony w tych sprawach i zanim coś kupię wole spytać się obeznanych w tych sprawach . Chodzi mi o to czy lepiej kupic laptopa czy komputer dla mnie , ja z takiego urządzenia będę korzystać tylko z Facebooka , yt i czasem na gierki ale nie takie wymagające tylko z tych starych głównie w gta san Andreas na Multiplayer . Czego bym oczekiwał od sprzętu to wiadomo bez problemów technicznych po kilku miesiącach użytkowania , i nie zacinania się . Chcę głównie aby sprzęt był tani dlatego też proszę o pomoc czy taniej mi wyjdzie kupno laptopa od komputera . Koszt to po pierwsze a po drugie bez częstego chodzenia do serwisu z urządzeniem no i płynność systemu.

Jak jesteś ciągle w ruchu i musisz pisać rozprawki w pociągu, to laptop. W innych wypadkach komputer stacjonarny.

1 polubienie

To zależy w jaki sposób będziesz korzystać ze sprzętu,jak tylko w domu to pececik a jak lubisz zabrać sprzęt ze sobą to wtedy laptop.
Co do kosztu to wszystko zależy jakie podzespoły chcesz posiadać.

Jeżeli musisz być mobilny to jakiś poelasingowy laptop za maks 1000 zł. Biznesowy sprzęt jest na ogół trwały.

1 polubienie

Komputer też można poleasingowy lub nowy, ze sporo większymi możliwościami.
Koszt nowego to 1250 zł + system.
Za rozsadny poleasingowy komputer jakieś 800 zł z systemem.
Laptop wg mnie około 1000zł.

Czyli Za komputer (bez monitora) z WIndowsem wydasz około 1750 zł.
Za tyle samo powinieneś dostać laptopa z 3200/2200U i Windowsem.
Oba uruchomia każdą grę ze Skyrimem w LOW 720 włącznie, CSGO też im niestraszne.

Z poleasingowych lepiej przedstawia się komputer stacjonarny. Po dodaniu jakieś taniej karty typu 750TI/1050/rx560 w granicach 150-250 zł masz możliwość uruchomienia nawet najnowszych gier (ale na niskich lub b.niskich tylko). Minusem jest też koszt monitora + 200 zł. Plusem łatwiejsza konserwacja i mniejsza awaryjność/łatwiejsza naprawa.