Komputer do 900zł


(Filip Kraszewski) #1

Witam

Chciałbym złożyć sobię komputer do gier do 900zł ewentualnie 950zł ma on służyć do gier oraz programów graficznych typu Corel itp.

Mam na to 800zł-950zł choć chciałbym się zmieścić w 900zł.Potrzebuje:

Płytę Główną

Kartę Graficzną

Dysk twardy 250GB-320GB

Zasilacz

Ram

Procesor

Proszę o podanie ofert z sklepów Komputronik,Agito,apollo ostatecznie PC Media,wykluczam allegro.Nie będę podkręcać no może za 3 lata ale tak nie podkręcam ponieważ:

1.Nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić

2.Stracę gwarancję

3.Nie jestem za podkręcaniem

4.Chyba wystarczy :stuck_out_tongue: .

Jeśli chodzi o kartę mogę nawet grać bez AA już się przyzwyczaiłem do takiego grania i chyba mi wystarczy ale karta graficzna powinna mieć 512mb RAM.

Jeśli będą jakieś pytania dam odpowiedź :smiley:

Szukałem oczywiście w Google ale nie znalazłem dobrego tematu.Co do dysku chciałbym spory gdzieś tak 320GB :slight_smile:

Chcę 2GB ramu.Mam nadzieję że zmieszczę się cenię.Z Góry dziękuje :lol:


(Marekglapa) #2

Procesor Intel Core Duo E2180 186zł

Pamięci Patriot DDR2 PC6400 2x1024MB 800MHz CL4.0 EP LLK 120zł

Dysk 320GB Samsung SpinPoint F1 HD322HJ 142zł

Karta graficzna Asus Radeon HD 3850 TOP 512MB DDR3 PCI-E BOX 356zł

Płyta główna Gigabyte GA-P31-DS3L: 175zł

Zasilacz Modecom MC-350 350W 79zł

W sumie 1058zł (100zł więcej). Ceny z agito.pl. Taniej nie umiem :slight_smile:

Nie wiem czy ten zasilacz wytrzyma pod takim obciążeniem. Może ktoś poda inny, lepszy.


(Filip Kraszewski) #3

To może ja najpierw zaproponuję swój zestaw:

Ram:Goodram DDR2 Dual Channel 2x1024MB 800MHz CL5.0 BOX 93,-

Procesor: AMD Athlon 4450e AM2 BOX 180,-

Płyta Główna: Gigabyte GA-M57SLI-S4 209,-

Dysk:OK

Karta Graficzna: OK

Zasilacz może taki: http://www.agito.pl/zasilacze/pentagram_silent_force_psf_460p12s_460w.221.38232.html

Jeszcze drożej więc pomyślałem żeby wziąć mój stary procesor AMD Sempron 2800+ (Socket 754) dołączyć do nowej płyty głównyj to może by się udało zaoszczędziłbym na tym i kupił lepszą kartę graficzną.Bo cena strasznie droga i nie mogę przekroczyć 1000zł.Ale też wpadłem żeby kupić droższą płytę główną żeby później połączyć ja w CrossFire.Co wy na to proszę o odpowiedź :slight_smile:


(Blotny) #4

Filipster , daj sobie spokój z AMD, na razie tylko Intela opłaca się kupować.

Poczytaj ten temat: viewtopic.php?f=19&t=268250


(Filip Kraszewski) #5

Zielono mi :stuck_out_tongue: Ale wiesz co napisz czy nie lepiej zrobić OC 2800+ i kupić lepszą kartę graficzną.A karty graficznej nie będę kupował takiej słabej :frowning: .

Cena: 865,- :stuck_out_tongue: tylko jeszcze lepsza zasilka.

Oczywiście wyszło korzystnie dla ceny :smiley: wybrane części i chyba będzie git ale wolał bym lepszą kartę graficzną :?


(Sicu (Final)) #6

plunio7 , jakbyś zauważył on nie będzie podkręcał wiec lepiej kupić AMD

procek: AMD Athlon 64 X2 5000+ 191 zł

Płyta główna: Gigabyte GA-P31-DS3L 175zł

Ram: Goodram DDR2 Dual Channel 2x1024MB 800MHz CL5.0 BOX 95 zł

Dysk: 320GB Samsung SpinPoint F1 HD322HJ 142zł

Karta graficzna: Asus Radeon HD 3850 TOP 512MB DDR3 PCI-E BOX 356zł

zasilacz: Modecom MC-350 350W 80zł

Razem: 1039 zł trochę więcej ale warto.


(Filip Kraszewski) #7

A zasilka to wytrzyma bo trochę się boję :?:


(Blotny) #8

Filipster , może być :).

Sicu (Final), grtuluje, ja chcesz AMD do do 775 wepchnąć? Pomyśltrochę.


(mati75) #9

Gigabyte GA-EP31-DS3L » Opis 180,00 180,00

Patriot DDR2 PC6400 2x1024MB 800MHz CL4.0 EP LLK » Opis 120,00 120,00

Intel Core Duo E5200 2.50 GHz BOX » Opis 229,00 229,00 tanieje i to bardzo

Modecom MC-350 350W » Opis 79,00 79,00

Samsung SpinPoint F1 HD322HJ (320GB, 7200RPM, 16MB, SATA/300, NCQ) 142

Microstar ATI Radeon RX2600XT Diamond 256DDR4 128bit PCI-E TV/2xDVI

suma: 946

za jakiś tydzień będzie to wszytko kosztować jakieś 920zł


(Filip Kraszewski) #10

Ok pierwsze plany:

Procesor: Intel Core Duo E5200 2.50 GHz BOX 229,-

Karta Graficzna:Sapphire Radeon HD 3850 Ultimate 512MB DDR3 PCI-E FBOX 291,-

Dysk może być :smiley:

Ram: No i tu zagadka Goodram vs Patriot :stuck_out_tongue:

Płyta Główna: Jeszcze nie wiem

Zasilacz: Chcę mieć Markowy 400W


(Himmak5g) #11

Patriot droższy. Porównaj ceny w tych sklepach co wymieniłeś to moze jeszcze sie doszukasz jakichś oszczędności i pamietaj zę do tego wszystkiego wysyłki dojdą


(Filip Kraszewski) #12

Dlaczego miałbym nie wiedzieć dlatego chciałbym sobie wszstko kupić w jednym sklepie :slight_smile: Mógł by mi napisać dobry zasilacz 400W lub 450W w sklepie AGITO


(Spoongti) #13

Tagan TG400-U33 2-Force II Series 400W - Cena:233,00 zł

Tagan TG500-U33 2-Force II Series 500W - Cena:279,00 zł

Ile masz kasy na zasilacz?


(Goodprogram) #14

genialne :x

podkręcanie to dosłownie 5 minut i lekka zmiana fsb, obejdzie sie bez bawienia vcore

najlepszy zestaw to ten

corsair 450w


(Ciupa Michal) #15

goodprogram ,

nieładnie to tak kopiować zestawy nie podając autora :stuck_out_tongue:

ale wybaczam :smiley:

Filipster

weź zestaw podany przez goodprogram a najwyżej później jak przybędzie ci trochę kasy to kupisz nową kartę graficzną :wink:


(Goodprogram) #16

to jest cytat tego co było już napisane w tym temacie > 3 post


(Spoongti) #17

Corsair wystawia gwarancje na 24 m-ce (w AGITO), TAGAN na 36 m-cy. :stuck_out_tongue:


(Ciupa Michal) #18

super tylko Tagan jest droższy, a jakbyś nie zauważył to to jest komp niskobudżetowy :expressionless:

ale tam jest dopisane:

"Napisał Gruchacz" :smiley:

czyli skopiowałeś zestaw bez pozwolenia/wiedzy autora = PLAGIAT :smiley:


(Spoongti) #19

26zł droższy... (Tagan TG400-U33 2-Force II Series) a masz 12 m-cy więcej gwarancji (mówimy tu o AGITO).

Chce mieć markowy zasilacz... jak byś nie doczytał :stuck_out_tongue:

Komp niskobudżetowy, ale nie oznacza to, że nie można mieć dobrej zasiłki :slight_smile:


(Ciupa Michal) #20

panie speccccóóó, jakbyś nie zauważył to Corsair jest rewelacyjną zasiłką i za 217zł na ceneo.pl masz Corsair 550VXEU

który ma mocniejsze linie (więcej A) i większą moc za 9zł mniej :expressionless:

czyli według ciebie zasilacze firmy Corsair nie są dobrymi zasilaczami? :x