Komputer do gier

Na jakich ustawieniach graficznych zagram najnowsze tytuly? Lepiej kupić konsole ps4 pro/xone x czy tego pc?

Ten PC to złom, na pierwszy rzut oka. Jeśli się nie znasz dobrze na sprzęcie, to nie kupuj czegoś takiego.

Ok więc lepiej konsole kupić? Tylko nwm co lepsze czy ps4 pro czy xone x wybrałbym xboxa bo jest tanszy.

Nie wiem. Nie znam się na konsolach. Miałem kiedyś Xboxa 360 ale tak mnie, ten sprzęt irytował, że go sprzedałem :slight_smile:

Myślę że wybór spośród tych dwóch konsol głównie ogranicza się do gier, w które masz zamiar grać. Xbox ma dla przykładu na wyłączność Forzę Horizon i Motorsport, a PS4 Detroit; become human. Polecam sprawdzić, na których konsolach są gry, które by cię bardziej interesowały

Padaka złożona ze śmieci.

Za tą kasę kupisz poleasinga z Oryginalnym systemem, i5 3470 i dołożysz GTXa 1650.
Na wszystko będziesz mieć najmniej rok gwarancji.

Nie wiem czy w LoL-a byś poszalał na tym złomie.

Za taka kasę, to autor moze poleasingowca wyrzucic i wybrać:
Ryzen 1200/ 250
Płyta do300
Ram 2x4 do 200
SSD 240 150
Zasialcz silentium ~150
Buda z 80
1050 TI/rx 570 za jakieś 300

Pewnie szukając da sie zejść jeszcze (np. Allegro, uzywane). Wydajnoscią tej i5 będie to równe, a mniejsze zużycie i lepsze możliwości modernizacji, nie archaiczna jednorazówka. :wink:

Zapraszam, możesz sam sprawdzić.

Lola niby można odpalić nawet na 12 letnim złomie. Jednie problemem jest skill przeciwników lub noobawtość swojej drużyny.

A co polecasz do 1300zł? Odpali taki komp bf5?

Odpalić, to odpali, ale na super płynność nie licz. BF sa bardzo procesorowymi grami i raczej powinieneś miec Ryzena 3100/1600/1400. Będzie pewnie na low w granicach 40-50 fps https://www.youtube.com/watch?v=SYOFuQBaYP4

Nie, ten poprzedni nie da rady o wiele lepiej, nie lepszego nie poskładasz raczej. :wink: