Komputer do grania do 10 000 zł

Więc… Od dawna zbierałem się z kupnem nowego pc. Wczorajsza zapowiedź cyberpunka sprawiła, że uznałem, iż nie ma co tego odkładać dalej. Niestety na sprzęcie nie znam się wcale. Próbowałem korzystać z
https://www.komputronik.pl/advanced-configurator/
Bo nie widziałbym co z czym działa, a co nie, a także nie potrafiłbym tego samemu złożyć, oraz bałbym się, że coś połamię i tak dalej. Dlatego jeśli to nie jest problem to wolałbym żebyście mi coś dobrali na tym serwisie, albo takim, który mógłby mi go złożyć. Zależy mi na tym aby był to “gotowy pc”. Przez to rozumiem, że nie będzie potrzeby go ulepszać za rok, czy dwa. Co do marek nie mam jakiś oczekiwań… Jedyne co mi przychodzi do głowy to aby miał dysk m2, bo z tego co słyszałem nie można o nich nic złego powiedzieć poza ceną, ale jestem gotów zapłacić za 1tb m2. No i dobre chłodzenie dla procka, bo to był problem mojego obecnego peceta.

Z niecierpliwością czekam na wasze sugestie ;]

Daj jakiś punkt odniesienia:

  • masz już monitor, inne peryferia?
  • masz OS (rozumiem, że Windows)?
  • masz jakieś elementy ze starego komputera, które możesz zostawić, czy wszystko chcesz mieć nowe?

Windows na pewno kupię oryginalny do nowego kompa. Poza tym będę kupował całą resztę… Ekran, głośniki (obecnie korzystam tylko ze słuchawek), klawiaturę, myszkę, bo choć stary komputer nadal jest dobry to chcę go oddać do użytku reszty rodziny. Dlatego sugestie odnośnie monitora, czy głośników są mile widziane, ale na razie chciałem skupić się na samym pc.

Kup sobie gotowy - np. MSI Trident

Obniż trochę budżet :wink:
Tak pół żartem mówię, pół serio. W takiej cnie możesz “segreguj po cenie malejąco” i najdroższe brać, a to niekoniecznie jest najbardziej opłacalne :wink:
Przykładowo i7 +2070 +16 GB wystarczy spokojnie, dopłatę do 2080 +i9 lepiej zainwestować…. w więcej gier lub na nowa kartę za…5 lat :wink: