Komputer nie działa

Komputer nie działa przy czym wydaje “dziwne” piski, przed zmianą kabla VGA na monitorze wyświetlało się coś w stylu "sprawdź przewód sygnałowy ", a po zmianie “tryb oszczędny” komputer można odpalić, ale raczej rzadko się odpala i czyni to z cudem. Jak można samemu naprawić lub ile będzie kosztowała naprawa ?

Jeśli będzie trzeba mogę nagrać ten dźwięk.

Specyfikacja komputera.

Zasilacz albo karta strzelam :wink: Jak masz zewnętrzną to poza nazwą podaj wiek i skad amsz oraz moc i markę (i wiek)zasilacza;) Reszta specyfikacji może być bardziej ogólna już

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o komputery ogólnie komputer jest dość stary, bo ma aż 8 lat.

To jak Ci się kiedyś odpali komputer to zainstaluj CPU-z i wrzuć zdjęcia z pierwszych 5ciu zakładek.
PS. Komputer do czego Ci służy? Jeżeli do czegoś więcej niż przeglądanie Internetu to sugeruję i tak wymianę bo to dziad.

Zależy co ma w środku, miałem nadzieję, że będzie jakaś data. Lepiej żeby sparwdził na fakturze co ma w środku, zabawa w odpalanie, jeżeli coś z zasilaczem, może być dość ryzykowna.

Najgorzej, że jak się włączy to na kilka godzin/minut.

Mam coś jeszcze sprawdzić? Czy lepiej do naprawy zanieść

Umiesz odłączyć stary zasilacz i podłączyć nowy?

Jak masz dodatkową kartę graficzną wpiętą do płyty głównej to możesz ją wyciągnąć i zobaczyć co się wydarzy.

Wróżycie i wróżycie, a on nawet nie ma pojęcia co ma w tym komputerze. Niech znajdzie jakiś kwit na niego, fakturę, gwarancję gdzie może będzie rozpisane co w środku, albo jak kupowany zestaw to jakiś model komputera, firma?

LG monitor i stacja dysków. I dźwięk brzmi tak samo jak na tym nagraniu https://youtu.be/WqJ61prwF4s