Komputer przestał łączyć się z internetem

Mam laptopa i wszystko działało na nim normalnie, kiedy nagle wywalilo neta i nie da sie połaczyc, do dzis jest tylko zolte sloneczko ze wyszukuje wifi ale nie mozna polaczyć. Czytałem duzo artykułów ale nic nie pomogło nie jestem informatykiem i jestem w tym zielony prosze pilnie o pomoc, sa świeta chce wykorzystać wolne! Liczę na pomoc.
Windows 7

Cześć,
1/ jak się łączysz do internetu (co jest tym wifi?),
2/ czy inne urządzenia działają na tym wifi?
3/ jaki model (dokładnie) laptopa?

Może odinstaluj kartę sieciową,wyłącz i włącz kompa

Zaktualizuj się do 10 :smirk::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Panel sterowania> centrum sieci i udostępniania> zarządzaj sieciami bezprzewodowymi> usuń z list swoja siec wifi> Potem zamknij okno i na nowo wyszukaj sieci wifi , jak wszystko jest ok i zobaczy siec, podłącz i wpisz hasło.

No chyba ze jej nie widzi wtedy możliwe ze wina systemu, należy odinstalować sterownik i zrestartować komputer, ewentualnie wina routera zepsuty/zresetowany, lub zawieszone oprogramowanie. Można ratować się podłączając sobie kabel rj45 do karty sieciowej LAN.

spróbuj też ściągnąć sterowniki do sieciówki Driver Boosterem

Na innych urządeniach łącze sie normalnie a tak poprostu jedngo dnia mialej ograniczony dostep. Widzi wifi ale nie moge sie z nim połączyć i Model laptopa HP tylko nie wiem jaki bo pudełko gdzies jest tylko nie wiem gdzie Czy reinstalacja systemu moze pomóc?

Model laptopa jest zapisany na obudowie laptopa. Masz problem z wifi i chcesz przeinstalowywać? Po co?

  • sprawdź model laptopa,
  • próbowałeś zrobić co napisał @karattx ?

Kartaxx zrobiłem to co kazałeś i wyskoczył mi błąd
"Połączenie nie powiodło się
Ten komputer ma ograniczoną lącznośc (nazwa mojego wifi)

Wybierz punkt przywracania utworzony przed wystąpieniem problemu:
https://www.sevenforums.com/tutorials/700-system-restore.html