Komputer się zawiesił podczas gry i słuchania muzyki

Witam, podczas grania oraz słuchania muzyki komputer się zawiesił to znaczy obraz się zatrzymał i nie dało się nic zrobić. Gra nie jest zbyt wymagająca Torchlight II. Przycisk reset również nie pomógł, dopiero po przytrzymaniu przycisku włączania komputer się wyłączył i uruchomiłem go ponownie. Proszę o pomoc nie jest to już pierwsza sytuacja.

Wstępnie zrzut ekranu z BSV

Plik DMP ostatni:
dmp123.txt (1,9 KB)

W miarę możliwości, podaj także następujące dane:

  • Czy w ostatnim czasie dokonywana była zmiana konfiguracji sprzętowej komputera (np. wymiana zasilacza)? Od 10lat żadnych zmian.

  • Czy niebieskie ekrany z błędami pojawiają się zawsze w określonych okolicznościach, np. podczas grania? Ciężko określić, raczej tak

  • Kiedy orientacyjnie rozpoczęły pojawiać się problemy? W ostatnim czasie częściej

  • Czy w ostatnim czasie, tj. mniej więcej w momencie kiedy rozpoczęły się problemy, były instalowane aktualizacje oprogramowania i / lub nowe oprogramowanie? System aktualizowany

  • Pobierz oraz zainstaluj HD Tune , uruchom, przejdź na zakładkę Health i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości

  • Pobierz oraz zainstaluj HD Tune , uruchom, przejdź na zakładkę Error Scan, kliknij Start, poczekaj aż program zakończy skanowanie i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości
    error

  • Czy w trybie awaryjnym wszystko jest w porządku? Aby uruchomić system w trybie awaryjnym, uruchom komputer i naciskaj na klawiaturze F5 i / lub F8 do czasu ujrzenia następującego ekranu, a następnie - korzystając ze strzałek “góra”, "dół’ na klawiaturze, wybierz z listy “Tryb awaryjny” i naciśnij Enter

  • Pobierz Memtest86 , rozpakuj aby uzyskać plik ISO, nagraj plik ISO jako obraz na płytę (np. używając Active ISO Burner ), a następnie uruchom komputer z tej płyty i poczekaj aż Memtest sprawdzi pamięć. Najlepiej po zakończeniu skanowania wykonaj zdjęcie i przedstaw na forum.

  • Pobierz i uruchom HWiNFO , kliknij na “Sensors” i przedstaw zrzut ekranu na forum

  • Jeżeli problem występuje na laptopie, podaj jaki jest to laptop, np. HP Compaq 6720s.
    Stacjonarny

  • Czy zauważyłeś coś Twoim zdaniem istotnego, co może mieć znaczenie dla problemu, np. laptop jest gorący z lewej strony w momencie gdy jest wyświetlany bluescreen, albo na klawiaturę coś się wczoraj wylało?

  • Jeżeli posiadasz zdjęcie pokazujące (zawierające) bluescreen - przedstaw je.

Im więcej danych, o których mowa powyżej dostarczysz, tym większe jest prawdopodobieństwo, że szybko i skutecznie uda się rozwiązać Twój problem.

Użyłem również komendy „mdsched” to w RAM nie wyszło nic.