KOMPUTER SIĘ ZAWIESZA...podczas uruchamiania

(Kamil077) #1

Witam! mam taki problem... Komputer zawiesza się, podczas włączania lub jak już się włączy, chcę coś nacisnąć i również zawiesza się i nic nie mogę zrobić. Po ponownym uruchomieniu-restartuje go- jest to samo... co to może być? bo ja jestem zupełnie zielony... wczoraj jeszcze się włączał za 3-4 razem...a dziś już wogóle... udało mi się jeszcze sciagnac speedfana i sprawdzic temp...to byla temp1 - juz był płomień narysowany- czyli prosesor(?) najpeier ponad 50"C a pozniej spadło do okolo 45"C.... komputer Celeron 1100. Dziękuję za wszelką pomoc

(Fokusmick) #2
  1. W trybie awaryjnym uruchamia się normalnie i działa :?:

2. Sprawdź temperaturę procka i obroty wentylatora w Biosie.

(Kamil077) #3

okej a w co wejść w Biosie aby sprawdzic te temperatury? a teraz włączylem i po chwili sie zrobil czarny ekran i koniec...znowu sie zawiesil...

(Fokusmick) #4

W zależności od wersji Biosa, to może wyglądać np. tak:

587563_41e8574018.gif

(Kamil077) #5

to mam tak:

CURRENT CPU TEMP. na początku było 41"C a w ciągu 3-4 min urosło do 46"C

CURRENT SYSTEM TEMP 27 "C

CURRENT CPUFAN1 Speed 6241 RPM

CURRENT CPUFAN2 Speed 0 RPM

Vcore 1.80V

2,5V 2.57V

3.3V 3.33V

5V 5.02V

12V 12.66V

(Fokusmick) #6

:?:

(Kamil077) #7

Tryb awaryjny nie chce się włączyc...caluy ekran robi sie czarny po chwili

(Fokusmick) #8

Wygląda na problem sprzętowy, więc podaj całą konfigurację sprzętową komputera.

(Kamil077) #9

Mówili mi żebym Windowsa przeinstalowal, ale nei wiem czy to coś da? :?

Konfiguracja sprzetowa...hm...niebardzo wiem... w Biosie moge to sprawdzic? prosze powiedziec gdzie

(Fokusmick) #10

tak jest najłatwiej powiedzieć, ale to nie jest metoda na wszystko...

czyli z jakich elementów składa się komputer: płyta główna, procesor, ilość pamięci RAM, karta graficzna, dźwiękowa, dyski, napędy, karta sieciowa; model i producent oraz moc zasilacza (ufff...)

(Kamil077) #11

Procesor 1,1 Celeron

RAm 128