KOMPUTER SIĘ ZAWIESZA...podczas uruchamiania

Witam! mam taki problem… Komputer zawiesza się, podczas włączania lub jak już się włączy, chcę coś nacisnąć i również zawiesza się i nic nie mogę zrobić. Po ponownym uruchomieniu-restartuje go- jest to samo… co to może być? bo ja jestem zupełnie zielony… wczoraj jeszcze się włączał za 3-4 razem…a dziś już wogóle… udało mi się jeszcze sciagnac speedfana i sprawdzic temp…to byla temp1 - juz był płomień narysowany- czyli prosesor(?) najpeier ponad 50"C a pozniej spadło do okolo 45"C… komputer Celeron 1100. Dziękuję za wszelką pomoc

  1. W trybie awaryjnym uruchamia się normalnie i działa :?:

  2. Sprawdź temperaturę procka i obroty wentylatora w Biosie.

okej a w co wejść w Biosie aby sprawdzic te temperatury? a teraz włączylem i po chwili sie zrobil czarny ekran i koniec…znowu sie zawiesil…

W zależności od wersji Biosa, to może wyglądać np. tak:

587563_41e8574018.gif

to mam tak:

CURRENT CPU TEMP. na początku było 41"C a w ciągu 3-4 min urosło do 46"C

CURRENT SYSTEM TEMP 27 "C

CURRENT CPUFAN1 Speed 6241 RPM

CURRENT CPUFAN2 Speed 0 RPM

Vcore 1.80V

2,5V 2.57V

3.3V 3.33V

5V 5.02V

12V 12.66V

:?:

Tryb awaryjny nie chce się włączyc…caluy ekran robi sie czarny po chwili

Wygląda na problem sprzętowy, więc podaj całą konfigurację sprzętową komputera.

Mówili mi żebym Windowsa przeinstalowal, ale nei wiem czy to coś da? :?

Konfiguracja sprzetowa…hm…niebardzo wiem… w Biosie moge to sprawdzic? prosze powiedziec gdzie

tak jest najłatwiej powiedzieć, ale to nie jest metoda na wszystko…

czyli z jakich elementów składa się komputer: płyta główna, procesor, ilość pamięci RAM, karta graficzna, dźwiękowa, dyski, napędy, karta sieciowa; model i producent oraz moc zasilacza (ufff…)

Procesor 1,1 Celeron

RAm 128

Karta graficzna Niniva64 32mb

dziwkowa zintegrowana

dysk twardy 20gb samsung

to byloby tyle co sie orientuje :?

a o zasilaczu to nie wiem nic…

:rotfl2: