Komputer za 600 zł

Siemka
Sprzedałem swój laptop i szukałem czegoś tańszego. Ustaliłem cene 800zł. Na początku polowalem na jakiś inny laptop z i5 Intel HD 4000 8GB 120SSD. Już zamówiłem ale tak pomyślałem żeby wybrać komputer bo monitor już mam a laptop jest mi zbędny, nie jestem żadnym studentem, po prostu malo miejsca w pokoju więc anulowalem zamówienie.
Postanowiłem kupić komputer, taki który może leżeć na płask. Kwota jaką mogę przeznaczyć to maksymalnie 600zł (najlepiej to mniej, potrzebuje kabla zasilajacego, klawe, stoliczek jakiś na monitor - 2 stówy odchodzą, dlatego 600).
W co celować? Rozgladalem się na allegro za poleasingowcami, znalazłem pare zestawów z i5-2400 8GB ram HDD 500GB. Przykład takiego zestawu co znalazłem https://allegro.pl/oferta/niezawodny-komputer-hp-rp5800-i5-8-500gb-w-10-9214851205?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
Brać to i włożyć w to jakąś karte graficzną do 200zl? Jesli tak to jaką? Hmm potrzebuję pomocy
Edit: I czy każdy zasilacz (i te noname w tych zestawach) maja zlacze dodatkowe zasilania dla grafiki bo nie wiem?
Edit 2: A, jeśli 100zl w górę wpłynęłoby mocno na wydajnosc zestawu to mogę tą 100 dołożyć

Karty graficzne, które powinny wejść do tych i podobnych zestawów, nazywają się Low Profile / LP.
Z najpopularniejszych z takimi wersjami:
GT 1030 DDR4 (nie polecam)
GT 1030 DDR5 2GB (wydajność w okolicach GTX 750)
GTX 750 Ti
RX 550
RX 460
RX 560
GTX 1050 / Ti
GTX 1650

Upewnij się do mocy zasilacza danej jednostki, i najlepiej poczytaj czy ktoś daną kartę odpalał na tym komputerze z tym PSU. Ew. dopytaj podle konkretnego PSU i GPU tutaj jeszcze.

i5 2 gen jak najbardziej jest w porządku wyborem i popularnym w poleasingowych tanich komputerach.

Właśnie, ja patrzyłem na testy zestawu tego typu, myślałem jaką karte wrzucić do niego, a ty dobrze ze mi przypomniałeś że zasilacz pewnie będzie za słaby xd
Low profile to jest wersja mniejsza czy wersja zraca mniej watow bez dodatkowego zasilania?