06.05.2013 odebralem dzis karte z salonu komputronika.
Zawiozlem ją do innego serwisu obejrzeli ją okiem i stwierdzili że nie da się naprawić oraz że mieli podobne przypadki i w takich okolicnościach wymieniana karta była na nową. dokumentu nie wydali gdyż jak powiedzili nadal proszę prowadzić rozmowy z firmą komputronik i odwołanie sie od decyzji oni papierku nie wydadzą ze wzgledu utraty gwarancji by firma komputronik nie zarzuciła mi i im że ktos prócz ich serwisu podejmowal sie naprawy.
dostalem też dziś wiadomość odpowiedź od firmy MSI.
Witam,
proszę o przesłanie nr zgłoszenia serwisowego. Jaki był powód odmowy? Spróbujemy przyjrzeć się sprawie.
Pozdrawiam.
kolejna wiadomość od MSI godz 15:55.
MSI Polska
Witam,
sprawdziłem i karta o numerze S/N: 602-V238-27SB1107095255 nigdy nie była u nas na serwisie, więc nie braliśmy udziału w ocenie uszkodzenia produktu. Serwis sklepu musiał podjąć taką decyzję na podstawie tego co zobaczył, więc ciężko mi się ustosunkować do tego. Tak samo by była potraktowana karta graficzna Asusa czy Gigabyte’a podejrzewam, dlatego proszę o kontakt z serwisem Komputronika w celu wyjaśnienia sprawy.
Pozdrawiamy
MSI Polska
JA:
Rozumiem będę probował odwołać sie od ich decyzji jednak chyba jako szary zjadacz chleba nic nie wskuram z tak duzym gigantem na rynku oni zobaczyli uszkodzenie i stwierdzili ze jest spalona a ze element ktory sie spalił uszkodził laminat wiec maja powod do odmowy gwarancji bo tego sie nie da naprawic jesli chodzi o laminat. Ale skad kazdy z nas jak kupuje karte jest wstanie przewidziec jak moze sie kiedys zepsuc tego nie rozumiem
16:05
MSI Polska
Witam,
proszę spróbować. Jako klient ma Pan prawo. My nie jesteśmy tutaj stroną ani gwarantem, tylko sklep Komputronik.
Pozdrawiamy
MSI Polska
JA
będę probował jednak znając zycie i historie inne ktore można przeczytać na necie na forach o firmie komputronik skonczy sie na odmowach… rozumiem że panstwo nie są tutaj gwarantem szkoda tylko że ta firma serwis jej przez takie podejscie do sprawy psują tez opinie dla firmy MSI. w przyszlości chetnie tez bym wybral panstwa produkt. ale niestety za duze ryzyko gdy gwarancja jest a właściwie to jej nie ma boje sie ze znow by moglo sie to tak zakonczyc odmową …
edit:07.05.2013
Witam , pragnę poinformować, iż z uwagi na krótki czas pracy i liczne wizyty interesantów pismo w Pana sprawie wystosuję do komputronik we czwartek , liczę na zrozumienie i pozdrawiam Wiesława Tekień - Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Ja.Wiem jedno karty nie da się już naprawić wysylałem zdjęcia do innych serwisów uszkodzony laminat dyskfalikuje naprawę pozostaje się odwołać od decyzji komputronika. i zgłosic ją jako towar niezgodny z umową.
Na codzien pracuje na programach które wymagają dobrej karty Niestety bylem zmuszony do pracy do zakupić taką samą kartę szkoda że los chcial ze musialem wybrać teraz inną firmę od MSI Nie stać mnie dwa razy tracić gotówki i znów nie mieć gwarancji . mam nadzieje że na przyszłość jakoś uda sie dla firmy MSI wpływac na to jak sklepy serwisy traktuja klienta sprzedajac wasz produkt ja juz nigdy nie wybiorę ani sklepu komputronik ani firmy MSI szkoda ale zawiodlem się mocno teraz wybralem Asusa ASUS GTX 560Ti DIRECT CU II 1024MB GDDR5 256bit http://allegro.pl/show_item.php?item=3221160751
Skoro gwarancja jest nic nie warta to po co przepłacać wolalem juz zakupić bez niej nie przepłacając nie potrzebnie.
Lepszej jakości fotka karty zrobiona cyfrówką.

Panie Bogumile, zgodnie z przekazaną informacją wystosowałam pismo do komputronik we czwartek, prosząc o ponowne rozpatrzenie reklamacji. pismo w załączeniu , nalezy poczekać na ich stanowisko , i ew. podjąć kolejne kroki, można sprawę skierować do sądu konsumenckiego lub powszechnego. Pozdrawiam W. Tekień
