Końcowy zestaw do 1600zł


(Abart92) #1

Witam

Od połowy grudnia przymierzam sie do kupna komputera , z początku miałem zamiar przeznaczyć na niego 1100zł , jednak po kilku poradach tu na forum postanowiłęm dozbieraąc troche i kupić coś lepszego. Wstrzymywałem sie z kupnem , licząc na to ze ceny po swietach troche spadną , tymczasem kryzys nadal trwa i złoty słaby a przez to ceny wysokie. Wiec mysle juz w nadchodzącym tygodniu zakupie tak wyczekiwany komputer( obecnie mam 8 letniego atholna 1ghz -lol).A oto i on:

Procesor: Intel Pentium E5200 2.50 GHz BOX

Płyta główna: MSI P35 NEO-F, P35,

Pamięci: DDR2 2048MB 800MHz Patriot CL4( Dual)

Dysk twardy: Samsung 320 GB, Spin Point F1

Karta graficzna: GF 9600GT MSI 512 DDR3

Obudowa: CoolerMaster Elite 331 Black

Zasilacz: Pentagram 430W

Cena: 1613zł ( na dzien dzisiejszy z www.gral.pl , w tym sklepie bede kupowac)

Ma on slużyć do univeralnego zastosowania, czyli wiadomo internet , filmy , muzyka , no i czasem również chciałbym pograć w nowsze gry (CoD4, GTA IV, i wiele inncyh bo przez 8 lat nie grałem w nic opróćz w Małysza;))

Czy jest to dobry zestaw w tej cenie? Czy pogram sobie w wymienione gry ? Jesli coś jest nie tak lub moze coś trzeba wymienić to prosze napisac dlaczego. Na dzien dzisiejszy nie mam pojecia o overlockingu ale pewnie w przysłosci bede go stosował( po przeszkoleniu przez was oczywiscie ). To tyle. Czekam na mądre opinie


(Yamaha503) #2

Wszystko idealnie :slight_smile: Śmiało możesz kupować taki zestaw.

Co do OC - na BOX chłodzeniu spokojnie 3 GHz.

W wymienione przez Ciebie tytuły spokojnie pograsz.


(ixrw0w) #3

Na tą cenę dobry zestaw. W gry na pewno w pograsz na high detalach, ale na nisko-średnich powinieneś pograć bez zacinki.


(Abart92) #4

Tam chyba powinno być ze NIE pogram na high detalach ale spoko , to wiem i mi to nie przeszkadza. Dzieki za opinie juz sie balem ze trzeba bedzie jescze cos zamienic.


(Wiktor 1996 96) #5

bardzo dobry zestaw


(ixrw0w) #6

Można zasilacz Modecom MC 350 i chłodzenie Pentagram i procka kręcić mocniej ale nie koniecznie. :smiley: :slight_smile:


(Abart92) #7

aha mam jeszcze wątpliwości jesli chodzi o złożenie komputera z pojedynczych podezespołów. Nie wiem czy oodac to w rece pracowników sklepu czy moze porobowac złożyć to wszystko samemu. Ale tu jest problem bo ja nie składałem wczesniej komputera, tylko raz wymieniłem zasialcz.Wiem ze są nawet filmy instruktarzeowe w necie jak składać kompa , ale nie chcialbym niczego sknocić .A składania w sklepie sie boje , przez opinie klientów ze ich sprzet nie był złożony poprawnie , lub czesc jaka miała sie w nim znalesc była wymieniona na inna. I badz tu mądry


(ixrw0w) #8

Zadzwoń do sklepu w którym kupujesz sprzęt i zapytaj czy jest możliwość złożenia jak nie to ich poproś itp. itd. A jak nie spróbuj sam złożyć to nic trudnego tylko trochę wysiłku viewtopic.php?t=134962&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= ściągnij te filmu które można.


(superbike08) #9

Bardzo dobry zestaw


(system) #10

Idealny zestaw za tą cene, kupuj. =D>


(Abart92) #11

No ciesze sie , długą droge ma za sobą , musi byc dobry. Nie moge sie doczekac


(Jarek Maj) #12

Mogę ci powiedzieć że w 2 lata temu składałem w gralu swojego kompa i wszystko jest w cenie zestawu oczywiście nic nie dopłacasz. Dostajesz rok gwarancje na serwis. Tylko jeden mankament zakładają plomby na obudowę że nie możesz otworzyć jej bo stracisz gware. Mimo wszystko lepiej jest jak to oni złożą ci kompa i oszczędzisz sobie zachodu. A z dzisiejszymi nowymi kompami jest różnie często się sypią i ciężko sprecyzować podzespół który jest temu winien. Na 4 kolegów którzy zakładali sobie w ostatnim czasie kompy 3 musiało odać do serwisu. :slight_smile:

Może dodam jeszcze że przynajmniej tak robili 2 lata temu może teraz coś sie zmieniło i można otworzyć obudowe tak jak np. robią to w znak-u (znak.pl) że zakładają plombe tylko na procesor. Ale wątpie w to bardzo :slight_smile:


(system) #13

A jak będzie kupował w częściach to też ma gwarancje na nie :wink:


(ixrw0w) #14

no chyba o tym mowa.. tylko oni skręcają kompa w firmie i dają plomby.


(Kylo Tk) #15

Kolego też stałem przed podobnym dylematem jeżeli chodzi o złożenie kompa i tu na forum doradzili mi brać http://www.agito.pl/seria-9/gainward-ge ... 37174.html zamiast 9600, cena niewiele wyższa a karta wydajniejsza,


(Abart92) #16

Dzieki za porade ale już wybrałem kartę która w pełni odpowiada moim potrzebom i co ważniejsze kieszeni.

Jesli chodzi o plombowanie w sklepie po złożeniu to fakt nie podoba mi sie to , ale co zrobisz .

Tłuamcze sobie ze przynajmniej bedzie dobrze złożony.


(Jarek Maj) #17

Z doświadczenia wiem że lepiej jak sklep ci złoży :slight_smile: Pozdrawiam a co do karty to ja na swojej gram w większości na max delalach w najnowsze gry oczywiscie bez AA ale w rozdzielczości 1280x720 co jest wystarczające a fpsy zazwyczajk ok. 30 dodam że film ma 25 więc 30 to jak dla mnie wystarczająca ilość :slight_smile:


(Abart92) #18

Pojawiły sie wątpliwości co do zasialcza. Czy ten Pentagram 430W styknie, czy wymienić na coś wiekszego o mocy 500W ??


(Jarek Maj) #19

Może taki jak mój ? OCZ StealthXStream 500W SLI


(Abart92) #20

Jarek-Maj dzieki wezme go pod uwage , szkoda ze te firmowe zasiłki są drogie.

Aha widze ze masz porc e5200 . Czy jestes z niego zadowolony ? Nie zalujesz ze np. nie dolozyles kasy i nie kupiles Core2Duo np?