Koniec wakacji 2008 :(

Witam

Jak co roku musi w końcu nadejść ten dzień w którym kończą się wakacje i zaczyna się rok szkolny. Co roku mam ten sam problem… wydaję mi się że wszyscy mają doła. Chciałbym się dowiedzieć jak wy odczuwacie zbliżający się rok szkolny i czy nie możecie się doczekać pierwszego dzwonka.

:frowning:

następny który marudzi jak dziecko

viewtopic.php?f=21&t=268498

Niestety, też nie chce mi się iść. :frowning: Ale trzeba wziąć się w garść i powitać rok szkolny… :slight_smile:

Ciesz się, że nie musisz pracować i dziękuj za to, że musisz jak na razie się tylko uczyć.

Poza tym chyba zdobędziesz 2 punkty bo trafisz do kosza, więc już masz się z czego cieszyć :wink:

straszne.

Ale wam dobrze, nie musicie pracować tylko się uczyć.

A ja muszę jedno i drugie…

jestem nauczycielem… #-o

Oj cieszcie się że jeszcze chodzicie do szkoły, bo jeszcze przyjdą takie dni że za tą ohydną szkołą zatęsknicie, i powiecie że chętnie byście do niej wrócili i powspominali stare dobre czasy kiedy to biegało się za piłką na lekcjach w-fu itd… :slight_smile:

Koledzy, grunt do dobre podejście w nowy rok szkolny, bo bez tego to jak bez h***. Taka prawda. Wszystko co miłe szybko się kończy, ale mi te ostatnie 10mc migneło bardzo szybko i teraz też tak chce. :wink:

Czyli najlepiej zacząć nowe dni od pozytywnych myśli…

EDIT: Nie bierzcie mnie za jakiegosś kujona, bo średnio się uczę, ale taki samopoczucie poprawia humor i nawet szybko czas mija w szkole.

ja już tęsknię bo to klasa maturalna ;/ powiedzą że nienormalny :smiley: ale liceum powinno być dłuższe… :stuck_out_tongue: tym bardziej że zero planów na przyszłość ;]

Wakacje to tylko jedna szósta całego roku kalendarzowego :). Więc będzie trzeba wrócić do normalności.

a ja dopiero 5 września idę :stuck_out_tongue: i tylko 2 razy w tyg :stuck_out_tongue: znaczy zaocznie :smiley:

Misiek1987 , studia czy szkoła policealna?

Raczej liceum uzupełniające :lol: