Konwertowanie zdjęć z CR2 na JPG

Znacie jakiś dobry konwerter zdjęć darmowy? Z formatu IMG CR2 na JPG
Mam do konwersji ponad 250 zdj. Wiem, że są darmowe konwertery online ale nie chce pchać prywatnych foto w Internet. Te zdjęcia, które mam teraz wyświetlają mi się normalnie na Win 10, a na Win 7 już nie i nie wiem dlaczego. Najlepszym rozwiązaniem jest więc konwersja
Proszę o pomoc i rady

1 polubienie

To nie jest najlepsze rozwiązanie bo wtedy musisz zawsze konwertować aby wyświetlać na w7.

Zainstaluj " Microsoft Camera Codec Pack" i w7 będzie wyświetlał raw-y.

https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=26829

A konwertować CR2 potrafi praktycznie każdy program do przeglądania i obróbki raw.

Mnie właśnie zależy głównie na konwersji zdjęć na popularny format, żeby zdjęcia można było otworzyć na każdym systemie bez konieczności dodatkowego oprogramowania
W obróbce zdjęć jestem kompletnym laikiem, a potrzebuje jedynie przekonwertować zdjęcia żeby potem móc takie zdjęcia przekazać dalej

1 polubienie

Proste przeglądarki z konwersją
XnView, IrfanView.

Profesjonalne programy z obróbką
Darktable, Rawtheraphy.

1 polubienie

Spróbuj Format Factory:

Też jestem za RawTherapee.

1 polubienie

Program bez problemu pobrałam ale nie chciał się zainstalować na komputerze :frowning:

Problem rozwiązany :slight_smile:
Zainstalowałam przeglądarkę z konwersją XnView - bardzo szybko i bezproblemowo przekonwertowałam zdjęcia. Dodatkowo zainstalowałam dodatkowe sterowniki Microsoft Camera Codec Pack do przeglądania żeby wszystko odczytywało.
Jestem bardzo zadowolona i dzięki za pomoc. Na Was zawsze można liczyć :slight_smile:

1 polubienie

Witam Orianko,