Którą karte wybrać?


(Witekto) #1

http://allegro.pl/item224946469_gigabyt ... orce_.html

czy moze ta:

http://allegro.pl/item223571991_najtani ... p_box.html

którą lepsza do gier?? wydajniejsza ?? szybsza??


(Dudas bad boy) #2

Ja zdecydowanie drugą.


(Witekto) #3

a dlaczego uzasadnij

ta pierwsza obsługuje nowsze technologie vertex shader 3.0+(ma 3 jednostki)ma zainstalowaną pamiec szybszą bo ddr2 ma fabrycznie podniesione taktowanie pamieci(Turbo Force) ma nowszy procesor graficzny itd czy to nie robi Ci różnicy poczytaj troszke i mi odpowiedz bo wazne to dla mnie prosiłbym bardzo! !!


(Sidhmor) #4

Jeśli musiałbym już wybierać to tę drugą... pierwsza ma 64 bitową magistralę... dlatego:)


(Witekto) #5

a to co napisałem w poście wyżej nie robi zadnej różnicy

a duża bedzie strata wydajności na tej pierwszej karcie(bo juz ja zamówiłem) kurcze a mogłem sie wstrzymać (chyba ze cos dobrego niszecie o tej pierwsej karcie)

Złączono Posta : 20.08.2007 (Pon) 16:34

ale za to ma szybszą pamięć ddr2 to nie zrobi róznicy??i jest jeszcze fabrycznie podkrecone taktowanie (wersja Turbo Force)

to jak??


(Dudas bad boy) #6

Zrobi i to dużo nie rozumiesz że 64bit będzie ograniczać możliwości takiej pamięci??


(Sidhmor) #7

Możesz tam mieć i 1024 MB DDR15 ale i tak będzie to wszystko ograniczone przez wąską szynę... nie wiem z czym to porównać. Poprostu te 64 bit to takie wąskie gardło. Moze i nowsze technologie, ale na wydajność to sie nie przełoży. To że karta jest z nowszej serii nie oznacza że musi być lepsza... skoro już jednak zamówiłeś to po sprawie już:slight_smile:


(Dudas bad boy) #8

Dokładnie przy takim połączeniu osiągniesz tyle ile max uciągną te bity rozumiesz? Po prostu będzie ograniczać możliwości.

Złączono Posta : 20.08.2007 (Pon) 16:51

Zanim coś zamówisz lepiej zapytać. Tyle osób oto pyta i wszyscy na tym dobrze wychodzą :wink: nie wystarczy opis o jakie super technologie bit trohe mało ale co tam przy tych technoligiach nowych nie zrobi różnicy. Napewno nie tak. Może nawet w sklepie by Ci tak powiedzieli byle Ci wcisnąć lecz najpierw lepiej sie tu zapytaj :wink: spróbuj zapytać sprzedającego czy wymieni Ci na inną jeśli to sklep jeśli osoba prywatna może da rade anulować aukcje.


(Witekto) #9

a pogram cos na ty co juz nabyłem GIGABYTE GeForce 6200 256MB DDR2 AGP np w pes7(jak wyjdzie)w nfs:mw na wyższych detalach??

chyba nie jest to az taka zła karta co??

miałem gf 2 ti i co przeczytałem przed chwilką nawet on miał szyne 128bitowa to porażka z mojej strony

ale GIGABYTE GeForce 6200 256MB DDR2 AGP chyba pociągnie wiekszość nowych gier??

cos piasałeś ze różnica bedzie widoczna przy wiekszych rozdzielczościach czyli jak duzych??(1152X864 to dla ciebie juz duza rozdzielczość??

ps. aukcji juz nie anuluje go przelew juz zrobiłem :frowning:


(Dudas bad boy) #10

Hmm nie wiadomo czy pograsz heh:P Podaj reszte kompa :stuck_out_tongue: Powiem tak gdy ja zmieniłem samą karte rozdziałka podniosła sie jakoś o 2 wyżej (wtedy sprawdzałem na Sa) gdy dokupiłem ramu mogłem grać na maxymalnych :wink:

To żeczywiście szok heh:P Może spróbuj wystawić na allegro tą kartę jak kupisz napisz że nowa ktoś pewnie kupi :stuck_out_tongue: i wtedy kupisz polecane przez nas. Lecz podaj resztę kompa koniecznie :stuck_out_tongue:


(Witekto) #11

reszta bez rewelacji nie ma czym sie chwalić

nie załamuj mnie ze jest az tak źle jak mogłem grac na gf2ti (128bitowa) to na tej karcie napewno wszystkie beda lepiej działać chodz jest 64bitowa

czy sie myle??

jeszcze dokładam ramu +256mb to powinno wszytko lepiej chulać...

a wróćmy do porównania

http://allegro.pl/item224946469_gigabyt ... orce_.html

z :

http://allegro.pl/item223571991_najtani ... p_box.html

przy mniejeszych rozdzielczościach róznica bedzie niezauważalna??tak cos pisaliście a i takie dla ciebie sa te wieksze rozdzielczości??( 1152na 864 to duza?? czy mała???jak dla Ciebie??


(Dudas bad boy) #12

Zwykle gram na 1024x640 albo na maxa :stuck_out_tongue: Ta 1152x... Jest taka średnia jak dla mnie ale rozdziałka to nie wszystko jeszcze cienie itd. :stuck_out_tongue: Podaj reszte kompa procek i ile masz teraz ramu. Inaczej nie będę mógł Ci pomóc czy pograsz czy nie :wink: a i płyta główna obsługuje agp 8 czy 4x? Jeśli 8 to sii bo jeśli 4 wtedy też troszke ogranicza karte :stuck_out_tongue:

Złączono Posta : 20.08.2007 (Pon) 17:45

A co do porównania noo myśle że jeśli starczy na to reszta kompa to pograsz sobie na tey 1152x864 z AA 2 lub 4x myślę że tak to działa ale nie jestem pewien :stuck_out_tongue: Chodzi mi tu o te nowsze technologie że zadziałają tylko w mniejszych rozdziałkach lecz jesli reszta kompa na to pozwoli bo jeszcze jest jeden fant że slaby procek też troche karte ogranicza :stuck_out_tongue:


(Members92) #13

między agp x4 a x8 nie ma praktycznie żadnej różnicy.

witek21

Na Twoim miejscu sprzedałbym tą kartę którą kupiłeś dorzucił parę złotych i kupił coś takiego :

http://allegro.pl/item224681763_orginal ... sklep.html


(Witekto) #14

mam athlona 1Ghz

256mb sdramu

obecnie GF 2 TI ale juz nie długo

zmieniam go na tego co pisałem Gf 6200 i dokładam 256mb ramu

chyba bedzie cosik lepiej>??


(Dudas bad boy) #15

Może nie ma zbyt dużej lecz zawsze coś powiedzmy w połączeniu słabym prockiem to już jest troszke odczuwalne. Dlatego witek jeśli chcesz wiedzieć więcej podaj reszte kompa.

Złączono Posta : 20.08.2007 (Pon) 17:55

Nom to już jest troche staroć więc będzie jednak troche ograniczać. Podaj płyte główną pod jaki masz socket. Coś mi sie zdaje że nie warto już w tego kompa zbyt wiele inwestować.


(Danon1973) #16

Co Ciebie podkusiło do wyboru z takich kart?

Przecież w tej cenie masz lepszego 9550XT, 9600 pro, 9700 a nawet 9800 :slight_smile:

A Ty w takie dziadostwo się władowałeś :frowning:

64 bity to tragedia. sprzedaj tą kartę i nawet się nie zastanawiaj.


(Dudas bad boy) #17

Hmm na twoim miejscu bym zrobił tak. (jeśli nie masz jak skołować siano na nowego kompa tak jak w moim przypadku :wink: ) Sprzedaj tą karte jak najszyciej i w tey cenie kup coś lepszego. Pozbieraj i za jakieś 250zł dokup procka i nową płytę. Sam tak zrobiłem i nie żałuje dokładnie dałem za 270 dostałem tego procka i płyte z podpisu. :wink:

Złączono Posta : 20.08.2007 (Pon) 18:01

I jeszcze najważniejsze zanim cokolwiek zrobisz podaj jaki masz zasilacz. Jeden użytkownik tego nie zrobił i przez zły zasilacz wymieniał cały komputer.


(Witekto) #18

mam miec jutro jakiś 350W chyba wystarzy ??

jak bedzie karta cieniowac to ja sprzedam i kupie cos innego np Gf5500

a po co taka technologie władowali w karte z 64bitowa szyną?? po co ddr2 po co fabrycznie zwiekszone taktowanie??(wersja Turbo Force) po co Vertex Shader 3 potoki i najnowsze 3.0+ po co lość potoków Pixel Shader 4 w innych katach tego nie ma po cos to tu wcisneli przeciez nie dla zabawy wiec jak to jest??


(Michal Kolatek) #19

jakiś, markowy kupuj delta/chieftec itp, jakiś to też miałem 100 zł mnie kosztował na nową płytę.

I tak się sprzeda, po co np Celeronowi 3 Ghz jak dużo wolniejszy Sempron jest szybszy, nie każdy kupujący zna się na sprzęcie zobaczy 256 ddr2 ale na szynę nie będzie patrzył.

szmelc, już ten kastrat 6200 jest lepszy

test

r9550 vs 6200a

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=406-18


(Witekto) #20

szmelc, już ten kastrat 6200 jest lepszy

test

r9550 vs 6200a

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=406-18