Która Płyta najlepsza?:)

elo mam do was pytanko: chce jakoś w środe kupić płyte główną mam 150 zł około noi mam pytanie? która z tych czterech płyt będzie najlepszym rozwiązaniem:

Gigabyte:

1.GA-G33M-S2

2.GA-Q35M-S2

3.GA-EG31MF-S2

4.GA-P31-DS3L

To są cztery modele płyt głownych Gigabyte każda około za 150 zł.

Ja jestem zielony jakie wejscia są ważne… itp… chciałbym żeby płytka głowna mogła by pozwalać prockowi na podkręcanie… HELP ME… !!

A jakie części chcesz wsadzić w tą płyte??

Ja polecam osobiście Gigabyte GA-P31-DS3L, sam mam ten model, tzn ja mam EP31, różni się jakimiś tam fazami zasilania, czy cuś. Dobrze wykonana, rozmieszczenie i wszystko ok. Narazie nie podkręcałem swojego proca, ale bardzo dużo ludzi kręci na niej tu na forum swoje procesory… Cena i parametry również przemawiają za nią :).

ja do płytyt głównej planuje również kupic:

Modecom 350 w (nie feel)

Geforce 8600 GT

Core 2 duo E7200

dysk i napęd optyczny już mam ze starego kompa

ejj a jak mam obudowe teraz ze standartem ATX to czy wejdzie mi tam płyte głowna microATX?

Z tych co Podałeś to najlepsza jest GA-P31-DS3L i też ją polecam. Świetna mobo.

Wejdzie, tylko musisz przekładać te nóżki do których się przykręca śrubki.

a możesz wyjaśnic dlaczego ona jest lepsza od innych? czym sie wyróżnia?

czyli microATX wejdzie bez dokupywanie niczego:P tylko przykręcic ją i już tak:D?

Choćby nawet to, że ma 3 sztuki PCI-Express x1. Zresztą wejdź sobie na specyfikacja tych płyt a zobaczysz.

tak

a 8600gt,E7200, i ta płytka bedą dobrze współgrać ze sobą:D?

Tego procka sam mam i płyte też i jest super. Grafe mam troszke lepszą ale też GF i też jest OK.

noi podkręciłeś procka jakoś? noi o ile? bo orginalnie procek ma 2,53 GHZ tak?

Ale czy 350W to uciągnie? Ja mam właśnie tego samego Modecoma i w grach itp nie ma problemu, ale zastanawiam się nad podkręcaniem…

Tak

Spójrz na mój podpis :stuck_out_tongue: i zobaczysz. Moge dalej kręcić, ale ramy mi blokują.

Niezabardzo. Weż OCZ SxS 500W.