Który laptop do ok. 4000 zł wybrać? Pomożecie?

Hej,

Zastanawiam się który z poniższych laptopów wybrać, nie znam się za dobrze, więc będę wdzięczna za podpowiedzi i też uargumentowanie dlaczego dany model lepszy waszym zdaniem. Jeżeli polecacie inne to też jestem otwarta.

1.LENOVO Yoga Slim 7 14ARE05 Ryzen 5 4500U 16GB 512GB SSD W10 Laptop - ceny i opinie w Media Expert

  1. LENOVO ThinkBook 13s i5-8265u 16GB 256SSD FHD W10P - Sklep i laptopy IBM, Lenovo - Allegro.pl
    lub 14
    Lenovo ThinkBook 14 i7-10510 16GB 512PCIe FHD MAT - Sklep i laptopy IBM, Lenovo - Allegro.pl

  2. Laptop HP EliteBook 830 G6 i5-8265U/8GB/256GB SSD/Intel UHD Graphics/13.3’’/W10P Srebrny najlepsza cena, opinie - sklep online Neonet (gdyby udało mi się poleasingowo/powystawowo do 4000zł) + ewentualne dołożenie RAM

  3. Laptop DELL Vostro 5301 13.3 FHD AG i7-1165G7 8GB 512GB SSD MX350 BK W10P 3YBWOS - Sklep Dell (dell24.pl) lub wersja i5 (tutaj 8ram ale osobno karta graficzna i pamięć więc może ok? albo może warto dopłacić za wersje 16gb?)

W skrócie do czego potrzebuję:

  • prowadzenie lekcji online (kamera w klawiaturze odpada)
  • lekki !! najlepiej 1,3 do max 1,5 , matryca 13,3 lub 14
  • nie gram
  • najlepiej 16 GB i dysk SSD 512 ( albo możliwość rozbudowy do takiego)
  • może nie być nówka ale gwarancja minimum 24 msc.
  • chciałabym żeby jak najdłużej mi służył i był niezawodny

Ja bym chyba wybral 2.2 tzn tą 14. Fajny taki

Jedyny rozsądny to Dell, ale brałbym z i5, a 16GB za to. Między tymi i5 a i7 różnica jest jedynie subtelna:

Piękny wybór :+1:

Dziękuje za odpowiedź. Niestety mimo dobrej specyfikacji nie zdecyduje się na ten model della, bo priorytetowo traktuję wagę i chciałabym najlepiej 1,3kg, a 1,5 to już maksymalnie… mam kłopot z kręgosłupem a laptop będę przenosić prawie każdego dnia, więc mimo że różnice niewielkie to dla mnie znaczące i to 1,67 kg to już troszkę za dużo.