Kupno e-papierosa - jaki najlepszy, jaki wybrać?

Witam. Chce kupić e-papierosa, ale nie znam się na tym, który jest dobry, itp itd.

Oczywiście nie kupuję go dla siebie tylko dla mamy - może ograniczy te faje w końcu.

Chcę wydać do 200 zł z przesyłką.

Trochę na allegro patrzyłem, i nie wiem sam, którego wybrać, za dużo tego.

Mama pali paczkę dziennie, czasem troszkę więcej, i pali mocniejsze fajki, nie żadne mentolowe.

Kto jest w stanie doradzić to proszę o pomoc.

Dziękuje :slight_smile:

Znam kilka osób, które chciało przejść na e-papierosy. I wszyscy z nich wróciło do normalnych fajek po maks miesiącu, więc nie wiem czy to jest dobry pomysł.

Więc zamiast e-papierosa lepiej kup mamie Yerba Mate (w Google znajdziesz mnóstwo informacji).

Pozdro & powodzenia.

Ale tu już nie chodzi o sam fakt czy wróci do normalnego palenia czy, może ograniczy, każdy organizm jest inny.

Hehe yerbamate to raczej nie wypije, bo to obrzydliwe.

Ja mam z tym problem żeby wypić.

No ale dzięki, że coś odpowedziałeś :slight_smile:

Znam osoby które z powodzeniem przeszły na e-papierosy i nie narzekają, a nawet zachwalają. Niestety wiele nie mogę powiedzieć prócz ważnej uwagi - nie kupuj e-papierosa stylizowanego na zwykłego papierosa, strasznie krótko baterie trzymają.

ten mam i polecam http://allegro.pl/2x-e-papieros-visione … 27780.html

i liquid, dobry jest CML (12mg moc zwykłego papierosa lajt) http://allegro.pl/najlepsze-liquidy-3x5 … 45252.html

2mg to mniej więcej odpowiednik jednej paczki

Niech lepiej idzie do lekarza po Tabexy

Jeżeli ktoś chce to za pomocą tych tabletek rzuci palenie

Akurat co do tego, że wiele osób wraca do zwykłych fajek to się zgodzę. Głównie dlatego, że ludzie są przyzwyczajeni nie tyle do samej nikotyny, co do specyficznego smaku tytoniu. I tutaj żadne cudowne olejki nie pomogą.