Kupno Macbook'a

Witam

Mam do was pytanie w zwiazkuz laptopami . Chcialbym sobie kupic komputer z ktorym moglbym popracowac i pobawic sie grafika (jestem w technikum informatycznym i interesuje sie tym ) laptop mialby mi troche posluzyc . Wpadl mi w oko MacBook (powiedzmy ze dysponuje takimi srodkami ) ale jak to z nimi jest ? Czy sa one warte swej ceny ? Czy moge miec cos o wile lepszego ? Prosze o obiektywne odpowiedzi , wiem ze w Apple za same jabuszko placi sie 2x wiecej ale co na temat Mac’a a co na temat innych laptopow ? Czekam na odpowiedz :slight_smile:

Nie za jabłko płacisz wiecej. Laptopy podobnej klasy kosztują zazwyczaj więcej niż Apple.

Za luksusy typu podświetlana klawiatura, gładzik multitouch, obudowa unibody z metalu, bateria na 7h pracy czy wsparcie od producenta się słono płaci u wszystkich firm.

Czy warto? No ja kupiłem i wiem, że mój następny komp też będzie z jabłkiem. Na przyszłość- nie słuchaj ludzi, którzy Maków nie mają. Oni na ten sprzęt najwięcej narzekają, a nie mają o nim zielonego pojęcia.

Jak chcesz kupować to TYLKO z oficjalnej strony Apple:

www.store.apple.com/pl

Kupowanie z innych źródeł to głupota i spore ryzyko.

Po co ograniczać sobie dostępność oprogramowania, wiadomo że najwięcej programów wychodzi na win.

Poza tym na wynalazki apple jest tylko rok gwarancji, i zapewne nawet gdybyś się powoływał na 2 letnią rękojmię na terenie ue to ci będą rzucać kłody pod nogi, “bo trzeba było kupić plan serwisowy” apple.