Kursor nie reaguje po wybudzeniu (po wyjściu ze stanu wstrzymania)

Klikam start i wstrzymaj po to aby uśpić komputer. Potem po wzbudzeniu kursor myszki w ogóle nie reaguje, stoi w miejscu.  Co robić? Zaznaczam, że wybudzenie komputera następuje poprzez wciśnięcie przycisku power. Ja bardzo proszę o konstruktywną pomoc ponieważ bardzo zależy mi na rozwiązaniu tego problemu. Dodam też, że jestem laikiem i prosiłbym o rzetelną pomoc. Z góry dziękuje.

Hej,

A po odłączeniu myszki z portu USB cokolwiek się zmienia? Czy naciśnięciu przycisku myszy, mysz się wybudza?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Właśnie nic się nie zmienia. Odłączam z portu USB, potem podłączam ponownie i nic. Tak samo po naciśnięciu przycisku myszy nic a nic…

Jedyne wtedy rozwiązanie to uruchom ponownie…wiadomo z klawiatury bo klawiatura chodzi normalnie…

Wejdź w menadżer urządzeń, we właściwości sterownika myszy, kliknij rozwiązywanie problemów.

Hej,

Klawiatura podłączana portem PS/2?

Sterowniki do chipsetu płyty głównej zainstalowane?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Tak właśnie klawiatura podłączona portem PS/2. Wydaje mi się, że wszystkie sterowniki mam zainstalowane i najnowsze. Sprawdzone nawet programem driver booster, że są najnowsze w tej chwili.

Hej,

Spróbuj zatem odinstalować kontroler USB. Uruchom menadżer urządzeń, rozwiń gałąź Uniwersalnej magistrali szeregowej i odinstaluj wszystkie urządzenia. Następnie zrestartuj system.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Ok. Zanim jednak to zrobię, może to jeszcze coś wniesie do sprawy: w menedżerze urządzeń jest takie coś: inne urządzenia-nieznane urządzenie. Nie wiem co to może być… ale pytanie czy to może mieć jakiś wpływ na zawieszanie się tej myszki?? I co w ogóle z tym zrobić??

Hej,

Raczej nie powinno mieć wpływu. Odłącz wszystkie urządzenia podpięte do portów USB i sprawdź, czy urządzenie dalej widoczne jest w menadżerze. Jeśli tak, spróbuj je odinstalować - pojawi się jakiś komunikat?

System masz na bieżąco aktualizowany? SP2 do Visty doinstalowany?