Laptop do 1400zł


(Ceronn1993 93) #1

Witam

Szukam dobrego laptopa do gier za do 1400zł.

jak oceniacie tego lapka? czy na nim pojda gry typu fifa 11, gta4, i te inne nowsze gry?

http://allegro.pl/acer-p6100-2x2ghz-8gb ... 76599.html

Jezeli ktos znalazl innego lapka do w/w ceny to prosze podac link :slight_smile:


(ahonen97) #2

Ceronn113 bez urazy ale za tą kasę nie kupisz laptopa do gier a zwłaszcza do tych co wspomniałeś


(Azazel33) #3

Fakt, pograsz ale nie szykuj sie na wysokie detale, max srednie w polotach, i zebys po dwoch latach (po gwarancji) nie pozegnal sie z laptopem bo bedziesz musial robic BGA bo grafika bedzie artefaktami walic jak oglupiala.. A tego nie zrobisz bo poprostu nie bedzie cie na to stac. Komputer jest do grania, laptop do internetu.


(fiesta) #4

A młotek do otwierania butelek .......


(bax20) #5

Lol sam mam laptopa z tą grafiką i zero problemów, nie wiem kto ci naopowiadał takich herezji że są jakieś artefakty w grach po dwóch latach. Co do tematu to lapek nie jest zły za tą cenę pograsz w Gta na medium spokojnie.


(system) #6

Co nowy wątek o lapkach, to 90% ludzi szuka do gier ... paranoja. :wink:


(Azazel33) #7

raczej to oczywiste ze po 2 latach ciaglej pracy przy 100 stopniach celsiusza luty nie dadza rady, a teraz dyrektywa RoHS zakazuje uzywania olowiowych lutow, wiec raczej logiczne, jakze czesto na innych forach ludzie maja problemy z grafikami i musza robic reballing.


(djosdanielos) #8

pograsz w GTA Fife ,i inne nowe gierki np Fear3

na duży plus to 64bitowy windows


(sla17) #9

Tak, a ja poproszę o auto za 5000 zł najlepiej z małym przebiegiem, mało pali, wszystkie elektryczne szyby, klima, radio z MP3, podgrzewane siedzenia, skórzana tapicerka, regulacja foteli we wszystkich kierunkach, telewizory w zagłówkach, wbudowany GPS, czujniki parkowania :wink:

Za 1400 jeśli chcesz grać to wtedy kup sobie konsolę :wink:


(Ceronn1993 93) #10

Mma juz dwie konsole xD xbox 360 i psp ; p

Nawet jezeli te gry beda wchodzic na najnizszych detalach to bedzie juz dobrze. Bo bardziej ten laptop bedzie do gier MMORPG :d

-- Dodane 24.07.2011 (N) 16:13 --

tutaj jest recenzja jednego laptopa i wydaje mi sie , ze duzo gorszego od tego co ja pokazywalem.

http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=184666

I duzo dobrych gierek jakos poszlo...


(djosdanielos) #11

możesz sobie poszukać na YouTube gameplaye na mobility radeon HD5650 to mniej więcej zobaczysz jak co chodzi np. Crysis 2 ta sama karta tylko mocniejszy procek


(Ceronn1993 93) #12

a co powiecie o tym laptopie? troszke drozszy, ale mysle ze dalbym rade tyle pieniedzy zebrac :slight_smile:

http://allegro.pl/okazja-asus-k52jt-k52 ... 32883.html


(djosdanielos) #13

dużo lepszy będzie http://allegro.pl/laptop-acer-5552-5552 ... 39314.html

ten co podałeś asus będzie wydajnościowo w grach gorszy od tego pierwszego co podałeś

ok 4tyś pk. w 3DMark06 a ten pierwszy tańszy powyżej 6k


(fiesta) #14

Super opis ......


(djosdanielos) #15

Ceronn113

ten laptop który podałeś w pierwszym poście możesz kupić taniej z 4GB ram zamiast 8GB za 1200zł

http://allegro.pl/acer-732zg-p6100-2x2g ... 86546.html


(Ceronn1993 93) #16

Zastanawiam sie czy nie kupic sobie kompa, bo lapka do gier w takiej cenie nie kupie.

tutaj mam jednego, czy on jest w miare dobry?

http://allegro.pl/caly-zestaw-4x3-2ghz- ... 86046.html

Szukam kompa, ale zeby mial dodatkowo ejszcze najlepiej monitor minimum 19 cali :>


(djosdanielos) #17

lepiej kup np coś takiego i monitor osobno dokup

http://allegro.pl/phenom-ii-4x3-2ghz-4g ... 15637.html

ten co podałeś ma słabą kartę graficzną jeszcze na pamięci ddr2

jak chcesz coś z radeonem to szukaj od 58xx

jak z gf to minimum gtx 460


(Azazel33) #18

nie no, nachetniej bym napisal tutaj ostre wyzywiska, z capsem jak to widze, radze zakladac temat w Hardware/Sterowniki a tam chlopaki doradza ci porzadnie, ten chlam z allegro jest "pipa" warty. I jezeli kupisz ten komputer do gier to poprostu jestes mowiac to slangonem graczy "noobem".


(djosdanielos) #19

chłopaki doradzą co kupić z osobna kolega kupi a potem weznie sie sam za składanie tego spali zasilacz albo wszystko naraz... nie widzę nic złego w kupowaniu na allegro nawet takich zestawów bo jest taniej a w takim avansie przykładowo raz tyle trzeba zapłacić utrzymanie pomieszczeń opłacenie pracowników prąd i to wszystko kosztuje odbija się to potem na cenach towaru to po co przepłacać a jak kolega ma te 1500zł do wydania to co kupi za to w sklepie??jakąś płytę z sempronem 3.0 ze zintegrowaną grafiką i zasilaczem codegen 250w bo i takie naciągacze bywają jeszcze.W tym przedziale cenowym ciężko będzie kupić coś z markowymi podzespołami do gier ale to i tak lepszy wybór niż laptop


(Ceronn1993 93) #20

a ten komp? dobra grafa, mysle ze zajebisty komp

http://allegro.pl/fullzestaw-i3-4x3-2-1 ... 56840.html