Lewa strona głośników gra głośniej, od prawego głośnika

Hej,

Problem polega na tym, że lewa strona głośników gra mocniej, od prawej strony. Od kiedy mam Win10, czyli od 2 lat, zauważam wspomniany problem. Wcześniej miałem stare głośniki, więc ten problem olałem. Dziś kupiłem nowe głośniki, więc postanowiłem coś z tym zrobić. Jakieś pomysły, co zrobić w takim przypadku? Balans mam wyrównany (na zero - 0). Sterowniki Realteka zainstalowane w wersji R2.82 czyli w wersji najnowszej.

Sprawdź z ciekawości pod jakimś linuxem livecd, może po prostu coś się zadziało z kartą dźwiękową, albo wina 10. Jedno i drugie jest prawdopodobne.

Stawiałbym na Win10. Na 8.1, czy na Win7 nie pamiętam, aby taki problem występował. Rozumiem, że linuxa odpalić mam np. z pendrive? Nie znam się na linuxach.

Wiesz karta mogła podupaść na zdrowiu mniej więcej w okresie zmiany systemu. Nie lubię W10 więc chętnie bym powiedział, że to jego wina, ale bądźmy rozsądni :stuck_out_tongue: .

Tak, pobierz np Ubuntu zrób z niego bootowalny pendrive lub płytę (co dla Ciebie wygodniejsze) i zbootuj ją tak jakbyś instalował windowsa. Jak się instalator wczyta będziesz miał do wyboru dwie opcje. Jedna to instalacja - nie polecam chyba, że chcesz zmienić system i zrobić formata :stuck_out_tongue: , druga to wypróbuj. Interesuje Cię druga opcja, nie spowoduje ona żadnych zmian na dysku, system zostanie wczytany do pamięci ram i uruchomiony, będziesz mógł wejść na yt włączyć muzykę i ocenić czy problem występuje czy też nie.

Swoją drogą linux w wersji livecd jest fajną opcją do odzyskiwania danych jak padnie system :wink: . Bez formata możesz dobrać się do partycji C i odzyskać dane i konfiguracje programów.

PS. Wybierz Ubuntu to będziesz miał podstawowe aplikacje jak przeglądarka od razu dostępne i nic Cię nie będzie interesowało z tematyki lunxa, tylko klikniesz w ikonkę firefoxa i wejdziesz na YT.