Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z moim komputerem. Otóż całkowita pojemność dysku D to 368 gb. A wolnego miejsca mam tylko ponad 3 mb. Kiedy otworze dysk D to wyświetlają mi się foldery który jeden z nich jest oznaczony kłódką(jego pojemność to 6.63mb). Folder o nazwie windowsimagesbackup zajmuje 86.5 gb. Zaś we właściwościach trzeciego folderu wyświetla się ze zajmuje 0 bajtów. Oprócz tego jest plik oznaczony płytą o nazwie oem-komputer(zajmuje 0 bajtów), plik o nazwie msdia80.dll(zajmuje 874 kb) i plik MediaID(zajmuje 4 kb). Więc czemu mam tak mało wolnego miejsca? Proszę o pomoc gdyż w sprawach komputerowych jestem kompletnie zielony.
Sugeruję nic nie ruszać na tej partycji, ponieważ z tego co widzę masz tam obraz Windowsa i reszta to zapewne pliki oprogramowania do jego przywrócenia, tak więc sugeruję nic tam nie ruszać, bo poskutkuje to tym, że nie będziesz miał jak przywrócić systemu do stanu fabrycznego, jeżeli zajdzie takowa potrzeba. Mnie się wydaje, ze to przez folder windows image backup jest tak mało miejsca, natomiast we właściwościach podaje wagę o bajtów, ponieważ nie masz odpowiednich uprawnień do tego folderu. Krótko mówiąc, foldery z kłódką to są jakieś ważne foldery systemowe, do których administrator systemu jak i użytkownik nie mają żadnych uprawnień typu odczyt, zapis, usuwanie itd.
Czyli mam nic nie ruszać. Zostawić tak jak jest?
Jeżeli masz możliwość zrobienia Płyt Recovery, to je zrób. Potem dopiero możemy próbować się pobawić z partycją D. A tak konkretnie to jej zmniejszeniem, bez utraty danych i z możliwością skorzystania z przywracania systemu umieszczonego na nich.
Masz możliwość zrobienia płyt recovery?
368GB zajmował by BackUp systemu? [-X
@Czaro___
Masz na tym komputerze legalny system z naklejką na obudowie? Dostałeś w komplecie jakieś płytki z systemem i sterowniki albo już gotowe recovery?
:roll:
System legalny,z naklejka no i troche mam tych płytek w pudełku co dostałem z kompem.