Moje narzędzia pracy

Tak wygląda moja narzędziownia: Visual Studio, Unity, C++, Python, OpenGL lub DirectX, Windows/Linux. Coś dodać albo coś odjąć. Co myślicie o takim zestawie? Zestaw ma służyć do pisania gier 3D.

Przeglądam Twoje posty od dłuższego czasu, i czasem myślę że to forum to twoje google, jaką chcesz usłyszeć odpowiedź ? dodaj to czego Ci brakuje i czego potrzebujesz. języków programowania jest multum, i ja nic o tym nie myśle, bo żadnego wrażenia to nie robi. W dobie wirtualizacji, każdy może mieć zestaw jaki chce.

1 polubienie

Napisałem, że zestaw ma służyć do pisania gier 3D, a że jestem początkujący to wolę się zapytać. Uzyskałem już tyle odpowiedzi i skompletowałem zestaw programów z których chciałbym korzystać. Spytałem się czy taki zestaw programów wystarczy czy coś dodać albo odjąć, żebym nie uczył się na próżno.

Po twoich postach wnioskuje ze jesteś młodą osobą, uzyskałeś dużo odpowiedzi, i masz zestaw narzędzi, to zacznij go używać, i sam wyciągaj wnioski, czy potrzebujesz czegoś nowego, lub czy czegoś brakuje do tego co chcesz tworzyć? czy może już Ci to wystarcza?

Będę próbował metodą prób i błędów, ale podobno najlepiej uczyć się na błędach innych, to może ktoś przechodził ten etap co ja i chciałby coś doradzić ewentualnie odradzić. To tyle, dzięki za krytykę - szczerą.

Ja myślę, że zestaw jest rozbudowany aż nadto. Zacznij od poznania jednego np. C++ a dopiero potem ucz się następnego. Nie widzę sensu w nauce i C++ i pythona w momencie gdy zaczynasz się uczyć programowania.
Chcesz wszystkiego na raz od razu, a tak się nie da. Nikt Ci nie powie co masz wybrać bo to indywidualne preferencje, a tych nie poznasz dopóki nie spróbujesz jednej opcji drugiej i kolejnej.