Moje narzędzia pracy

(quantumrush) #1

Tak wygląda moja narzędziownia: Visual Studio, Unity, C++, Python, OpenGL lub DirectX, Windows/Linux. Coś dodać albo coś odjąć. Co myślicie o takim zestawie? Zestaw ma służyć do pisania gier 3D.

(mechanic) #2

Przeglądam Twoje posty od dłuższego czasu, i czasem myślę że to forum to twoje google, jaką chcesz usłyszeć odpowiedź ? dodaj to czego Ci brakuje i czego potrzebujesz. języków programowania jest multum, i ja nic o tym nie myśle, bo żadnego wrażenia to nie robi. W dobie wirtualizacji, każdy może mieć zestaw jaki chce.

(quantumrush) #3

Napisałem, że zestaw ma służyć do pisania gier 3D, a że jestem początkujący to wolę się zapytać. Uzyskałem już tyle odpowiedzi i skompletowałem zestaw programów z których chciałbym korzystać. Spytałem się czy taki zestaw programów wystarczy czy coś dodać albo odjąć, żebym nie uczył się na próżno.

(mechanic) #4

Po twoich postach wnioskuje ze jesteś młodą osobą, uzyskałeś dużo odpowiedzi, i masz zestaw narzędzi, to zacznij go używać, i sam wyciągaj wnioski, czy potrzebujesz czegoś nowego, lub czy czegoś brakuje do tego co chcesz tworzyć? czy może już Ci to wystarcza?

(quantumrush) #5

Będę próbował metodą prób i błędów, ale podobno najlepiej uczyć się na błędach innych, to może ktoś przechodził ten etap co ja i chciałby coś doradzić ewentualnie odradzić. To tyle, dzięki za krytykę - szczerą.

(Fizyda) #6

Ja myślę, że zestaw jest rozbudowany aż nadto. Zacznij od poznania jednego np. C++ a dopiero potem ucz się następnego. Nie widzę sensu w nauce i C++ i pythona w momencie gdy zaczynasz się uczyć programowania.
Chcesz wszystkiego na raz od razu, a tak się nie da. Nikt Ci nie powie co masz wybrać bo to indywidualne preferencje, a tych nie poznasz dopóki nie spróbujesz jednej opcji drugiej i kolejnej.