Monitor i klawiatura do 1300 zł

Ten mi wpadł w oko, ale jest niedostępny @x-kom.pl

A Wy co byście wybrali?

Zastosowanie: programowanie, pisanie tekstów, gry?

Zależy czy ma być z podpórką, czy turniejowa TKL bez bez klawiszy numerycznych. Kwestia też jakie chcesz przełączniki. Mają klikać w połowie wciśnięcia, czy nie.

Nie bierz 29" 21:9. Może liczba 29" wydaje się duża w porównaniu do 24", ale przy proporcji 21:9 to naprawdę mała klitka.

Lepiej kupić wspomnianego Acera 27".

Albo jeśli potrzebujesz takiej przestrzeni roboczej, dołożyć do 34":

(kwestia, kiedy x-kom będzie mieć dostawy). LG posiada też fajny soft do dzielenia ekranu.

W przypadku klawiatury SPC GK-530/540/550 - która Tobie się podoba i odpowiada (kwestia przełączników do przesłuchania na YouTube) :smiley:

Wyglądają okej, ale nie znam się na tym. Teraz mam klawiaturę, która ma 10 lat A4 Tech i jest głośna i nie działa już tak dobrze. Chciałbym z numerycznymi, bo używam ich do wpisywania sppecjalnych znaków. Poza tym nie wiem. Czyli generalnie SPC to jest najlepszy wybór w tej cenie? A co z Razerem i MSI?

No własnie przydałyby się większa przestrzeń, bo teraz mam starego LG 19" i ciężko na nim otworzyć dwa okna :confused:
Czyli generalnie LG i Acer spoko? A co z tym podświetleniem, 250 czy dopiero od 300 jest dobry monitor? Tylko IPS brać? A może lepiej kupić dwa 16:9 z małymi ramkami?

też niedostępny w @x-kom.pl a ma FlickerFree i 75 Hz

Ja osobiście nie lubię klawiatura mechanicznych, wolę zwykłe niskoprofilowe.
Coś takiego mam (cicha, wygodna):

Nie jestem jednak też zapalonym graczem… SPC jest spoko, bo ma dodatkową aplikacje (wiele recenzji o tym nie mówi, bo apka wyszła w 2019):
https://spcgear.com/wsparcie/oprogramowanie-kailh/
Razer - przereklamowany
MSI - nigdy nie miałem okazje pobawić się dłużej, aby oceniać. Generalnie spoko producent.

Przy monitorze dopytam jeszcze - jaką masz kartę graficzną, do czego korzystasz? (granie - jakie gry?, programowanie? praca?)