Morele.net - ocena logistycznej obsługi klienta

Cześć! Jestem studentką logistyki i piszę pracę magisterską nt. logistycznej obsługi klienta w sklepie internetowym morele.net. Liczę na to, że wśród Was znajdę chociaż kilku klientów tego sklepu. Zamieszczam link do krótkiej ankiety (2-3 min), bardzo proszę o poświęcenie chwilki czasu i wypełnienie.
Istotne będą dla mnie też Wasze uwagi dotyczące zakupów w tym sklepie.
Z góry ślicznie dziękuję za każdą wypełnioną ankietkę i opinie :slight_smile:

https://www.survio.com/survey/d/J3S1P0X6V0I4T4M7R

Poszło :wink:

PS. Powodzenia z pracą :wink:

Ankieta wypełniona :smiley:

Taa, jasne, studentka i praca dyplomowa i akurat tego sklepu badanie przeprowadza…

2 polubienia

Też w to nie wierzę, ale może coś się w sklepie zmieni jak zobaczą jakie mają o nich opinie klienci :smiley: . Co prawda kupuję w tym sklepie, ale wiele rzeczy mnie w nim denerwuje, choćby oczekiwanie tydzień czasu na wysyłkę towaru który jest dostępny. Plus tego taki, że przynajmniej o tym piszą, ale i tak nie raz okazało się, że zanim zaksięgują przelew, zanim skompletują paczkę to mija więcej czasu niż deklarują w momencie zamówienia.

Z tą dostępnością to jest tak, że towar leży na zewnętrznym magazynie lub u dystrybutora. Tak jest prawie w każdym sklepie, a u nich to chyba szczególnie.

Nie zdziwi mnie, że tyle czekasz, jeśli kupujesz w miarę chodliwą rzecz, to pewnie nie jest ona dla Ciebie rezerwowana, tylko z puli dostępnych od ręki jest wysyłana do tego, którego wpłata zaksięgowała się pierwsza lub wziął za pobraniem, a Ty dostaniesz przy następnej dostawie towaru :wink:

Taaa zdecydowanie kabel display port 5m to chodliwy towar :smiley: . Taki przypadek o jakim mówisz naprawdę bym zrozumiał.