Mulący komp Windows 7

Strasznie mi komp się zamula. Nagle bez żadnego powodu normalnie np. w coś gram to w 1 chwili zacznie się zacinać. Czasem jak coś robię w internecie i mam otwarty Menedżer zadań i otwieram jakieś strony to mi skacze użycie CPU do około 80%. Nawet jak oglądam jakieś filmiki na yt to może się zamulić. Prawie zawsze chodzi na 80-90% użycie procesora :o . Mój komp to Windows 7 Ultimate 32 bit Intel Pentium Dual CPU T3200 2,00 GHz 2,0 GB Ram Mobile Intel 4 Series Express Chipset Family. Nie znam się za bardzo ale proszę o pomoc bo moje nerwy są w strzępkach :frowning: .

Na początek należy sprawdzić jaki proces tak “muli” kompa. Wejdź w menedżer zadań i sprawdź jaki proces(y) zużywają najwięcej procesora. Prosiłbym o dokładne nazwy procesów.

Pozdrawiam.

Nie ma żadnych procesów które by zżerały dużo ale dam ci nazwy tych największych : chrome.exe 30,800k explorer.exe 24,900k dwm.exe 13,800k audiodg.exe 11,600k svchost.exe 10,100k inne biorą mniej niż 10k więc nie wiem , dlaczego tak mi komp się zamula. Właśnie przed chwilą jak grałem w cs’a to gra zaczeła przypominać pokaz slajdów. To od razu zaczyna mi mulić kompa tak jak bym włączył nie wiem jaką grę. Po pewnym czasie komputer wraca do normy ale, gdy znów włączam grę zaczyna się to samo. To jest we wszystkich grach tak samo nie wiem co jest grane proszę o pomoc :frowning: .

Nie chodzi mi o Pamieć, ja chcę “Procesor CPU”. Jak niczego nie będzie to w menedżerze zadań -> Pokaż procesy wszystkich użytkowników.

cinos9090 , proszę poprawić temat na bardziej konkretny, obrazujący problem, używając opcji EDYTUJ.

Procesor CPU jak nic nie robię na komputerze działa na około 1%-5% a jak się zacznie zacinać to do 100% spokojnie wzrasta. Jeżeli nie podałem ci tego co chciałeś to wytłumacz dokładniej o co ci chodzi :slight_smile: z góry dzięki. Proszę o wyrozumiałość bo w tych sprawach jestem ,zielony’’ :expressionless: