Najbardziej wymagająca gra


(Mateo06) #1

otóż jak nazywa sie gra o najwyższych wymaganiach sprzętowych na całym świecie?


(Szymszejdi) #2

Z tych w które grałem to F.E.A.R.


(Darkvifon) #3

Ghost Recon Advanced Warfighter - od wymagań można dostać zawału.


(Korniak4) #4

doom3 ma duze


(freedom) #5

duże wymagania to on miał 3 lata temu...

aktualnie w tej dziedzinie króluje Oblivion :slight_smile:


(Mazzaq) #6

To może podawajcie jakie mają wymagania 8)


(freedom) #7

imo tu nie chodzi jakie mają, tylko na jakich chodzą.

co z tego, że producent napisze, że gra chodzi na 512 ram, skoro płynie gra się dopiero od 1024?

ogólnie temat trochę "dziwny" i zdaje mi się, że wyląduje w śmietniku.


(Shawn Michaels) #8

Zdecydowanie najnowszy Ghost Recon . Gra wymaga conajmniej 256 ramu na grafice a na fuul detalach dopiero chodzi na grafie z 512 mb ramu i to z najlepszych kart niestety :frowning:


(silvver) #9

Civilization 4 xD xD

spróbujcie sobie zagrać w największą mapkę na max graczy;p samobójstwo :stuck_out_tongue:


(Kris) #10

Quake 4 też ma spore wymagania


(Kicek182) #11

Gothic III i Oblivion


(Jamesbond8) #12

Splinter Cell: Chaos Theory przy najwyższych ustawieniach, Battlefield 2 przy najwyższych ustawieniach.


(x-awier) #13

Saper :roll: a nie Pasjans ma większe :lol:

A tak serio to słyszałem, że Oblivion ma #%@#* wymagania :stuck_out_tongue:


(Rikamuru) #14

FEAR !!

COD 2


(Pafelll) #15

Vista xD

imo to hl2, fear, oblivion :slight_smile:

(no chociaz hl2 to nie takie duze, ale male tez nie :stuck_out_tongue_winking_eye:)


(:: MARIO ::) #16

eee no nie gadaj paFell pod dx7 gra chodziła mi ładnie na procu 1,5 i MX4oo ;>


(Michal Kolatek) #17

Dreamfall [TLJ 2] i nowe Farcry też przesadzili.


(Serus12) #18

Oblivion ma duże colin mcrae rally 2005 ma średnie Pozdrawiam :smiley:


(Kacper Bienias) #19

Wedlug mnie F.E.A.R


(Arekdbz) #20

http://www.srtest.com/referrer/srtest według tego najbardziej wymagającą grą jest prey. ale umnie i tak idzie na makszymalnych detalach. :lol: