Zmieniłem opcje neostrady z 256 kb/s na 1 mb/s ale transfery są na poziomie 256 lub nawet niżej… ale czasami jest dobrze…
czym to może być spowodowane?
aha mam jeszcze jeden problem…
mianowicie dowiedziałem się że jeśli przedłużyło się umowę z neostradą to można dostać kase na zakupy w merlin.pl ale gdy chcę to zrobić na stronie to wyskakuje błąd że nie właściwy nr ewidencyjny i umowa numeru… ale w umowie numery powinny być na początku 4 cyfry a ja mam tylko 3…czemu?
przerabiałem to w domu na łączu 2MB, jednym słowem ***** i tyle
kilka miesięcy nerwów, wizyt techników, zapewnień, że wszystko powinno być ok itd
a fakt, faktem problemy się skończyły przy zmianie oferty (o dziwo TPSA nie robiło żadnych problemów przy przedterminowym zerwaniem umowy, nawet zgodzili się opuścić opłatę aktywacyjną za nową umowę) z 2MB na 1MB i od tej pory już to chodzi dobrze i stabilnie cały dzień
no ale, po prostu, przez pewien czas była tragedia :evil:
Dzis dzwoniłem do nich… Odebrał nawet miły pan i kazał mi sprawdzić czy antyvir nie przeszkadza… Okazało się że musi techników wysłać do sprawdzenie usterki. W ciągu 24h mają zadzwonić jak coś zrobią. Narazie poprawy nie widze, strona główna dobreprogramy otworzyła mis ie po 3 min…-.-
No i przygotuj się na to że będą tak mówić w kółko :roll:
Na pewno będą kazać ci przeinstalować aplikacje neostrady a jak powiesz że jej nie używasz to powiedzą że to przez to
Później zaczną gadać że to wina wirusów
no a jak im powiesz że ledwo co zrobiłeś formata i mas wszystko świeże i aplikacja neostrady też jest to wtedy powiedzą że z ich strony jest wszystko ok.
Znam te ich wywody
Już nieraz próbowałem z nimi się dogadać (w mojej i znajomych sprawię) i cały czas ta sama gadka :x
No nie wiem. Aj mieszkam w Lesznie i kumpel ma neo chodzi mu też koszmarnie od jakiegos czasu. Wczoraj się do nich dodzwonił i się okazało że te problemy z neo ma wiara w całym Lesznie bo coś jest nie tak ich infrastrukturą (czy jakos tak :P). I powiedzieli że będą to naprawiać w połowie stycznia
O jak to prawda to mnie nawet pocieszyłeś. Bo jak pomyślałem, że już ciągle net taki bedzie to :x , a trochę jeszcze może wytrzymam. I wychodzi na to że te problemy to ma ok.60% użytkowników… (trzech kumpli pytałem i mają to samo)
PS. Wacek4 no spoko będę informował was jak to było ;]
Błękitna linia 9393 lub 0 800 102 102. Może być trochę ciężko się połączyć ale mi sie udało za 5 razem dzwoniąc na 0800… a na 9393 wcale mnie nie łączyło…