Neostrada-bardzo niskie transfery


(Mister1294) #1

Witam.

Zmieniłem opcje neostrady z 256 kb/s na 1 mb/s ale transfery są na poziomie 256 lub nawet niżej.... ale czasami jest dobrze...

czym to może być spowodowane?

aha mam jeszcze jeden problem...

mianowicie dowiedziałem się że jeśli przedłużyło się umowę z neostradą to można dostać kase na zakupy w merlin.pl ale gdy chcę to zrobić na stronie to wyskakuje błąd że nie właściwy nr ewidencyjny i umowa numeru... ale w umowie numery powinny być na początku 4 cyfry a ja mam tylko 3...czemu?

Proszę o pomoc


(wacek) #2

Było już trylion razy o tym

Widać że nie szukasz :roll:

To są tak zwane godziny szczytu.

Po prostu łącza im nie wyrabiają.

Dzwoń do TP i się kłóć (chociaż to i tak pewnie nic nie da)


(Mister1294) #3

to od tego są takie skoki prędkości??:open_mouth:

a co z tym neo bonusem?


(antiferno) #4

buahahah ja mialem zakupy w sklepie wp to czekalem na towar 6 miesiecy po czym dostalem calkiem inne telefony :D:D:D:D


(Mister1294) #5

no to ty miałeś ale co ja mam zrobić żeby tam można było to zarejestrować?

skoro u mnie to sie zaczyna tu/555/521/*****(to tylko przykład) a powinno być tu/5555/521/*****


(Kamil 1406) #6

A co do prędkości to ja już gdzies od ponad 2 tyg. mam transfer po 10-20 lub po 3kb ..... Ku**a! !!

I nie że o jakiejś porze tylko non stop! O ściągnięciu czegoś nie ma mowy ... Żeby nagle mieli tak przeciążone łącza i ciągle to coś nie tak -.-


(Mister1294) #7

no a jak sprawdzam speed testem to raz mam 120 kb/s a raz 40 kb/s.... denerwuje mnie to.....

i mam bardzo słabą regularność transmisji łącza


(Adamw93) #8

(wacek) #9

:expressionless:

Chodzi ci o limity ??

Przecież ich już nie ma w neo :roll:


(Kamil 1406) #10

Raczej limity to nie są chyba :expressionless: , bo kumpel założył neo 1mb z miesiąc temu i od początku tak ma :expressionless:


(Kornicameister) #11

przerabiałem to w domu na łączu 2MB, jednym słowem ***** i tyle

kilka miesięcy nerwów, wizyt techników, zapewnień, że wszystko powinno być ok itd

a fakt, faktem problemy się skończyły przy zmianie oferty (o dziwo TPSA nie robiło żadnych problemów przy przedterminowym zerwaniem umowy, nawet zgodzili się opuścić opłatę aktywacyjną za nową umowę) z 2MB na 1MB i od tej pory już to chodzi dobrze i stabilnie cały dzień

no ale, po prostu, przez pewien czas była tragedia :evil:


(Mister1294) #12

Kurcze no to co ja mam zrobić? umowa podpisywania 2-3 tygodnie temu :confused:


(wacek) #13

Możesz zrobić 4 rzeczy.

  1. Dzwonić i żądać usunięcia usterki (ale w 99% przypadków to nic nie daję)

  2. Przejść na wolniejsze łącze

o ile pamiętam TP umożliwiało to bezpłatnie w przypadku właśnie takich zamuleń (nawet był o tym news na DP)

  1. Zerwać umowę (ale wtedy będziesz płacić :roll: )

  2. Pogodzić się z tym :smiley:


(Kamil 1406) #14

Dzis dzwoniłem do nich... Odebrał nawet miły pan i kazał mi sprawdzić czy antyvir nie przeszkadza... Okazało się że musi techników wysłać do sprawdzenie usterki. W ciągu 24h mają zadzwonić jak coś zrobią. Narazie poprawy nie widze, strona główna dobreprogramy otworzyła mis ie po 3 min...-.-


(wacek) #15

No i przygotuj się na to że będą tak mówić w kółko :roll:

Na pewno będą kazać ci przeinstalować aplikacje neostrady a jak powiesz że jej nie używasz to powiedzą że to przez to :expressionless:

Później zaczną gadać że to wina wirusów

no a jak im powiesz że ledwo co zrobiłeś formata i mas wszystko świeże i aplikacja neostrady też jest to wtedy powiedzą że z ich strony jest wszystko ok.

Znam te ich wywody

Już nieraz próbowałem z nimi się dogadać (w mojej i znajomych sprawię) i cały czas ta sama gadka :x

@Kamilss1406

@mister1294

Napiszcie później jak to było u was...


(Borys951) #16

No nie wiem. Aj mieszkam w Lesznie i kumpel ma neo chodzi mu też koszmarnie od jakiegos czasu. Wczoraj się do nich dodzwonił i się okazało że te problemy z neo ma wiara w całym Lesznie bo coś jest nie tak ich infrastrukturą (czy jakos tak :P). I powiedzieli że będą to naprawiać w połowie stycznia :smiley:


(Kamil 1406) #17

O jak to prawda to mnie nawet pocieszyłeś. Bo jak pomyślałem, że już ciągle net taki bedzie to :x , a trochę jeszcze może wytrzymam. I wychodzi na to że te problemy to ma ok.60% użytkowników... (trzech kumpli pytałem i mają to samo)

PS. Wacek4 no spoko będę informował was jak to było ;]


(wacek) #18

Nie cieszył bym się tak :roll:

Oni naprawiają już to od lutego =D>


(Mister1294) #19

a ja zapytam pod jaki numer mam konkretnie zadzwonić żeby ich o to ochrzanić?


(Kamil 1406) #20

Błękitna linia 9393 lub 0 800 102 102. Może być trochę ciężko się połączyć ale mi sie udało za 5 razem dzwoniąc na 0800... a na 9393 wcale mnie nie łączyło...