Netbook zamiast zeszytów?

Witam . Przedstawię na początek swoją sytuację .

Jestem uczniem Technikum Informatycznego , na lekcjach musimy dość dużo pisać w zeszytach (jak to w szkole średniej) a ja mam kłopoty z pismem , mam zaświadczenie z poradni o dysgrafii , i mimo że pisze w zeszycie literami drukowanymi i tak jest to strasznie nie czytelne (naprawdę nic za to nie mogę ) czasem sam nie mogę się doczytać własnego pisma. O ile np. liczby i wzory wychodzą mi mało wiele czytelnie , o tyle notatki do zeszytu już nie . Czy jest możliwość abym zamiast notatek w zeszycie (np. na przedmiotach zawodowych , czy j.polskim ) pisał sobie na netbooku , a w domu ewentualnie drukował i wklejał do zeszytu ? Czy jest wogóle sens iść rozmawiać na ten temat z dyrektorem? W ten sposób na pewno było by mi łatwiej uczyć się do sprawdzianów , wszystko by było estetycznie napisane. Co o tym myślicie?

U mnie w szkole by to nie przeszło. Ja na przedmiotach zawodowych nie robię żadnych notatek i jakoś żyje xD

Zawsze możesz spytać ale wątpię żebyś nadążył na notatkach z polskiego (tzn zależy od nauczyciela).

Dużo zależy od nauczyciela.

Znając życie nie zgodzą się gdyż uzasadnią to, że odwracał byś uwagę uczniów klikaniem na klawiaturze, a dodatkowo mógłbyś np. grać w gry a nie pisać notatek, albo nagrywać nauczyciela czy robić filmiki na lekcji.

Choć jak mówię - jeden może się zgodzić i nie mieć nic przeciwko, a drugi może wyprosić Cię z klasy…

Iść porozmawiać zawsze można. Według mnie takie rozwiązanie byłoby efektywne, gdybyś opanował technikę pisania bezwzrokowego (szybkość, mniej błędów). Poza tym pozostaje kwestia zapisywania wzorów oraz ich “wyprowadzania”, co w szkole o profilu informatycznym jest przecież na porządku dziennym.

Nie powinni się godzić.

  1. nauka pisana własno ręcznie

2.dać odpoczynek oczom od obrazów 2D

3.Jeden pisze a inni ściągają notatki od niego.(zbyt łatwo)

Od czego jest skaner ? ;p