Nie działa mi laptop, bo włącza się niebieskie okno

Od jakiegoś czasu pojawiał mi się niebieskie okienko z białymi napisami. Wyjmowałam baterie z laptopa i mogłam działać dalej normalnie. Dzisiaj już nie mogłam. Wyjęłam baterie i chciałam działać jak zawsze, a tu szok, bo ledwo co się laptop włączył to już widziałam to przeklęte okno. Nie mam jak załączyć zdjęcia, bo siedzę na trybie awaryjnym (tu mi póki co normalnie działa) i nie chce mi czytać karty na której mam zdjęcie. Żeby jakoś ułatwić pomoc mi napiszę wam ten kod, czy jak to się nazywa, który pojawia się przy bluescreenie: STOP: 0x0000000A (0x0000000000000010, 0x0000000000000002, 0x0000000000000001, 0xFFFFF800034D1265). Wyczytałam, że to może być coś ze sterownikami lub sprzętem, ale dokładnie nie wiem. Pomóżcie, nie wiem jak sobie z tym poradzić, jestem kompletnie zielona. W razie jakby trzeba było więcej informacji to podam. :frowning: :frowning: :frowning: Błagam o jakąkolwiek pomoc :frowning:

to jest tak zwany ekran smierci i bez wizyty u komputerowca nic nie zrobisz jest ktorys z podzespolow komputera uszkodzony i wymaga wymiany . Mialem to samo i byla uszkodzona kosc pamieci . Pozdrawiam

@artur731

Nie panikuj, często można sobie samemu poradzić.

@dagac

Odczytaj treść plikku minidump aby sprawdzic co powoduje problem:

szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html

Skoro w trybie awaryjnym system działa,to nie jest tak źle.

Analiza bluescreenów: blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

komputer-sie-wylacza-t498828.html#p3137602

Pozdrawiam.

W trybie awaryjnym mam problemy z dźwiękiem (właściwie to wcale go nie ma), no i ekran zamiast mieć wygląd Windowsa 7 (jak przy normalnym uruchomianiu) wygląda dużo inaczej. Mam też czarną tapetę i obraz jest trochę, hm… w rozdzielczości mam niby dobrze ustawione, a wygląda nadal na taki “rozciągnięty”. Nie mam pojęcia co może być powodem tego, że to niebieskie okno się pojawia…

C:\Windows\minidump