Nie mogę zainstalować drukarki

Witam.
Drukarka to HP Laser Jet Pro MFP M125a, system win 10.
Drukarka przestała drukować, w systemie zamiast widnieć jako drukarka widzi ją jako FAX.
Po kilku próbach instalacji sterowników ,który każdy skończył się błędem: że instalacja trwała zbyt długo i że jest to błąd krytyczny uniemożliwiający użytkowanie produktu.
Postanowiłem przeinstalować system, ale niestety błąd nadal występuje.
Próbowałem zainstalować pełne jak i podstawowe oprogramowanie niestety nie udało się.
Może ktoś wie jak to zainstalować.
Z góry dziękuję za pomoc.

Odinstaluj oprogramowanie HP i pozwól aby Windows sam znalazł odpowiednie sterowniki, lub użyj opcji Znajdź drukarkę.

Podłączyłem, wykryło drukarkę ale już 2 godziny pisze trwa instalowanie urządzenia.
Jak na moje oko to za długo, ale jeszcze poczekam i dam znać.
update
Drukarka się zainstalowała według windows, ale nie ma jej w urządzeniach a co za tym idzie nie można nic wydrukować.

Witam.

Generalna zasada przy instalowaniu drukarki jest taka, że najpierw instalujesz sterownik, a dopiero potem podłączasz urządzenie.
Kreator instalacji powiadomi cię kiedy należy podpiąć drukarkę.

Jest to dokładnie odwrotnie niż w przypadku większości urządzeń, lecz jeśli nie zachowasz tej kolejności to możesz napotkać różne dziwne objawy, tak jak w Twoim przypadku.

Pozdrawiam

witkacz

Odpaliłem instalacje, zaakceptowałem warunki i w następnym kroku zostałem poproszony o podłączenie urządzenia.
Po wykonaniu tych czynności instalacja trwa do 100 % i na koniec wyskakuje błąd instalacja trwała zbyt długo i że jest to błąd krytyczny uniemożliwiający użytkowanie produktu.
Urządzenie jest widoczne jako FAX, i tylko fax można wysłać.
Dodam że ksero można zrobić bez problemu

1 polubienie

Sterownik masz ze strony producenta, najnowszy?

Miałem też przeboje z moją laserówką.
Podczas instalacji zbyt szybko przechodziła w tryb uśpienia, oszczędzania energii.

Tak sterowniki są ze strony producenta.
Próbowałem zainstalować na nowym kablu ale niestety lipa.

Na drugim laptopie drukarka się zainstalowała bez problemu.
Więc to wina mojego laptopa nie drukarki.

Zobacz, czy bufor wydruku masz włączony na tym lapku w usługach systemowych.

1 polubienie

Bufor jest włączony, zrestartowałem usługę i wyczyściłem bufor wydruku.
Niestety bez rezultatu.

Hej,

A próbowałeś podpiąć drukarkę do innego portu USB w komputerze?

Pozdrawiam,
Dimatheus

Witam.
Tak próbowałem we wszystkich portach. Niestety bez rezultatu.
Za każdym razem instalacja kończy się błędem.
Pozdrawiam.

  • A masz możliwość utworzyć w systemie utworzyć nowe konto, zalogować się na nie i tam spróbować instalacji?
  • Rozumiem, że sterowniki instalujesz z podwyższonymi uprawnieniami, czyli klikając prawym przyciskiem na instalator i wybierając z menu kontekstowego opcję Uruchom jako administrator?
  • Korzystasz z jakiegoś antywirusa i firewalla? Wyłączasz je na czas instalacji?

Witam.
Konto utworzyłem ,instalacja się nie powiodła.
Uruchomiłem jako administrator z wyłączonym avastem i też nic z tego.
Ręce mi już opadają,brak mi już pomysłów.

  • Jaka wersja Avasta?
  • A systemowy firewall włączony czy wyłączony? Albo jakiś inny firewall zainstalowany?

Przeinstalowałem system jeszcze raz,pobrałem tylko aktualizacje ale niestety drukarki nie udało się zainstalować.
Próbowałem rownież instalacji ze zgodnością z systemem win 7 ale niestety nic z tego.

1 polubienie

Na XP niby to powodowało wymóg reinstalacji systemu.

  • A jaki system jest był na tym drugim laptopie, na którym drukarkę udało się zainstalować?
  • Jaką kompilację Windows 10 zainstalowałeś obecnie na komputerze?
  • Których wersji sterownika bądź oprogramowania próbowałeś z dostępnych z linka poniżej?
  • W linku poniżej jest też program HP Print and Scan Doctor for Windows. Spróbuj jego odpalić - może znajdzie błędy w systemie o pomoże w instalacji zakończonej sukcesem?

https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/HP-LaserJet-Pro-M125a-MFP/5396664/model/5303400

1 polubienie

Na obu laptopach jest win 10 .
Jaka kompilacja to nie wiem jak to sprawdzić.
Mój laptop ma włączone aktualizacje automatyczne i jest aktualizowany na bieżąco , natomiast ten drugi z tego co wiem to nie był aktualizowany z rok.
Co do HP Print and Scan Doctor to próbowałem to odpalić, drukarkę wykrywa coś tam skanuje pasek stany dochodzi prawie do końca i tak sobie stoi.
Zostawiłem laptopa na 3 godziny ale nie doszło do końca.
Sterownik pobieram ze strony HP.

Zajrzyj tutaj:
https://www.windowscentral.com/how-check-your-windows-10-build .
Tapety żondzOM! :stuck_out_tongue_winking_eye:

LOL : )