Nie mogę znaleźć odpowiedniej oferty internetu

Nie moge znaleźć dobrej oferyt internetu radiowego lub satelitarnego. Nie orientuje się w tej branży i nie znam się na tym. Chciałbym mieć szybszy internet. Stałego łącza nie moge mieć np. neostrady ponieważ mieszkam w małej miejscowości (Rusinowo, woj.zachodniopomorskie) i chciałbym coś bezprzewodowego. Teraz mam modem Ed77 i chce coś szybszego… Może ktoś zna jakieś oferty które udostępniają taki internet w tej okolicy…

Pomóżcie.

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?p=980957

proszę poprawić tytuł.

Popytaj sąsiadów…

Satelitarny(drogi, nie zabardzo szybki.) Więc chyba tylko radiowy, musisz popytać w okolicy sąsiadów.

Net radiowy odpada bo jak narazie w Twojej miejscowości nie ma zasięgu żadnej sieci i prawdopodobnie jeszcze dość długo nie będzie, więc tylko satelita zostaje ale to jest drogie.

a komórki?

a dsl? lol neostrada (to co ze mieszkasz w malej miejscowosci, to bez znaczeia), netia, w ciul tego tylko musisz miec stacjonarny

A co komórki? Teraz właśnie mam modem ED77 w Orange, ale on jest za wolny i chciałbym coś szybszego…

A neostrady i neti nie moge ponieważ moja miejscowość jest troche za daleko od centrali. Dzwoniłem już chyba wszędzie i za każdym razem mi tak mówią.

wg mapy na stronach ery miałbyś od nich ok. 250kbps (zasięg EDGE), ale to pewnie tak jak orange.

poza tym możesz wydzierżawić parę telefoniczną (kanał cyfrowy) i ciągnąć sobie sygnał od kogoś znajomego własną parą modemów dslowych.

możesz zestawić sobie własną radiolinię od kogoś znajomego, kto ma dobry internet, tam chyba jest dość płasko, więc odległość 20km powinna być do zrobienia.

satelitarnie jest fajnie, ale bardzo ( bardzo ) drogo.

poza tym ktoraś opcja polityczna oferowała informatyzację wsi, może u nich interweniuj, żeby infrastrukturę poprawili :wink: