NIe zdanie do następnej klasy

A więc tak jestem zagrożony z 4 przedmiotów i nie wiem czy zdam czy jest aż tak źle jak sie nie zda? ;(

zamiast siedzieć na kompie i pisać płaczliwe posty usiadł byś nad książkami, i się trochę pouczył i pogadał znauczycielami, a napewno da się coś załatwić

1 Gim.

Z matmy tam jeszcze ujdzie…

Biologia

Wos

Historia

U mnie w klasie przez ostatni tydzień szkoły niektórzy poprawiali po 9 przedmiotów,nazywało się to “tydzień cudów” :smiley: a ty przecież masz jeszcze dużo czasu na poprawę…

Mój kolega z klasy ma 7 zagrożeń i mówi że je poprawi…

A najgorsze jest to że dzisiaj siedziałem na biologią ok 2 godziny i nic mi do głowy nie chciało wejść ;/;/;/ Już od jakieś miesiąca nic mi do głowy nie chce wejść :frowning:

Powiem Ci tak. Ja też chodzę do I klasy GIM. Jestem uczniem wzorowym (średnia 5,2) :smiley: I mam jeden niezawodny sposób:

  • uczyć się od początku roku, a potem wszystko olewać.

U mnie w klasie jest też kilku leniwców z zagrożeniami z 7-8 przedmiotów. W klasie wyżej 5 chłopaków ma zagrożenia z 10! przedmiotów. I uwierz, da się to poprawić. Jak nie teraz to - za rok, “w tej samej klasie” :smiley: Życzę Ci szczęścia. A co do siedzenia nad lekcjami… Ja dziennie uczę się około 30 minut, jak sprawdzian to 1h. Wszystko zależy od tego jak wypracujesz sobie zapamiętywanie materiału w czasie zajęć (wtedy najwięcej się dowiesz). Jak powiedział mi kiedyś mądry gościu: “Z podręcznika to origami można zrobić :D”

PS. Zagrożenie z WOS’u :wink: To tak jak mieć zagrożenie w WF’u… Hm… Głupie pytanie - to możliwe (mój kumpel z klasy prawdopodobnie WF obleje!).

Heheh Thx :smiley: wam za wasze historie xdd Dobra spadam ja się uczyć do Bioli

Narazie :slight_smile:

No tak, co to już się porobiło z tymi ludźmi… :frowning:

Ale skoro już jesteśmy przy temacie, ja tego nie rozumiem. Skoro masz kilka zagrożeń, to przykro mi, sam na to zapracowałeś. Na pewno znikąd te jedynki się nie wzięły.

Poprawiać, marsz!