Niedozwolona karta SIM (na 2 karty w obu gniazdach to samo)
Nieznany numer
Tylko połączenia alarmowe
Nie łączy się z siecią
Nie można wykonać żadnego połączenia
Inna karta (żadna) nie działa
W innym telefonie karta działa
Telefon był resetowany do ust. fabrycznych, nie pomogło
Telefon ze sklepu czy od kogoś kupiony? Zachodzi podejrzenie, że telefon został zablokowany przez operatora po numerze IMEI z jakiegoś powodu np. został skradziony.
A można to jakoś sprawdzić? To był taki sklep, serwis, widziałem też tam telefony używane, to nie był sklep typu media markt czy media expert, tylko taki jakiś sklepik z telefonami. Niby nowy a rozpakowany, kupiłem za 1500 w RTV euro agd był po 2500.
Też tak myślę. Dałem tam do naprawy a oni mi powiedzieli że jest zwarcie na płycie głównej telefonu i naprawa kosztuje 450 ale przeciez karte widzi telefon tylko niezgodna karta sim
Telefon jest jak nowy, tylko nie odnajduje sieci
Dałem do serwisu a oni mi mówią że jest zwarcie na płycie i wołają sobie za to 450.
Przecież wykrywa kartę tylko pisze że jest niedozwolona.
Żadna karta nie działa może rzeczywiśćie IMEI jest zablokowany
Ktoś to sprzedał i nie płacił rat
reflash ? Robiłem reset telefonu i dalej nie działa
No, czyli wszystko jasne. Żadnej zwary na płycie nie masz, tylko jest blokada IMEI… Kombinowanie z wgrywaniem (reflash) ROM’u na nowo nie ma racji bytu… Powinieneś ten fon oddać do sprzedawcy i pokazać tą wiadomość.
Telefon jest sprawny ale działa tylko w sieci T-mobile, kupiłem starter, nie rozumiem dlaczego nie działa karta z Play gdzie mam umowę, w innym telefonie działa normalnie a w tym pisze że niedozwolona karta sim, nie rozumiem
Soft brandowany (ROM z logo T-Mobile’a podczas startu)? Jeśli tak, to może warto spróbować wgrać tzw. stock-ROM, czyli bezpośrednio od producenta… U Samsunga zwie się to „XEO”, ale nie wiem, jak u innych marek…
Ważna informacja: w dniu 20.03.2024 r. Twoje urządzenie Galaxy A52s 5G zostanie zablokowane, ponieważ jego numer IMEI 352599504376406 został umieszczony na liście urządzeń skradzionych. Blokadę urządzeń stosujemy na podstawie obowiązujących przepisów - więcej informacji otrzymasz na naszej infolinii 602 900 000 (opłata zgodna z cennikiem). Zespół T-Mobile