Niepoprawna konfiguracja IP

Kupiłem router Netgear WNR614. Podpiąłem, na laptopie bezprzewodowo działa, ale na komputerze stacjonarnym internetu nie ma, nie może się połączyć, wyskakuje komunikat, że jest niepoprawna konfiguracja IP. Wydaje mi się, że przestawiłem coś, bo na początku chciałem to zrobić manualnie. Oczywiście, jak podpinam kabel, który odpinam od routera łączy się normalnie. Jestem zielony jeśli chodzi o jakiś wiersz polecenia, czy nazewnictwo. Pomóżcie proszę krok po kroku!
Dorzucam ipconfig z komputera stacjonarnego: http://i.imgur.com/vqoqroD.jpg a tu z laptopa połączonego przez wifi z tą siecią:

 

Właściwości połączenia sieciowego / ipv4 / zaznacz tam “automatycznie …”

jest zaznaczone

Daj zrzut z zakładek dhcp, oraz z adress reservation na routerze

Ile masz kart sieciowych ?

kart sieciowych? jedna w laptopie , druga w stacjonarnym… :smiley:

daj zrzut z czego? podpowiedz jak to znalezc, mam wejsc na menu routera? jesli tak to gdzie tych rzeczy szukac…

No to spróbuj ustawić adres ip w komputerze stacjonarnym “na sztywno”:

adres ip: 192.168.1.10

maska podsieci: 255.255.255.0

brama domyślna: 192.168.1.1

adres serwerów dns: 87.204.204.204 i 62.233.233.233

Wytłumacz jeszcze co masz na myśli: "Oczywiście, jak podpinam kabel, który odpinam od routera łączy się normalnie. "

Chodzi o to ze robie tak jak na instrukcji od routera to powinno dzialac(podlaczenie kabli) , ale wtedy dziala tylko bezprzewodowo. Jak zmieniam kabel na to “glowne” wejscie w modemie to polaczenie szerokopasmowe na stacjonarnym dziala

Bądź tak miły i opisz co masz gdzie podłączone.

techspecs-wnr614-product-diagram-large.p

Pamiętaj, że nie widzimy tego co Ty widzisz: komputer masz wpięte w czarne gniazdka? Co jest podłączone do niebieskiego. Jak testujesz na laptopie po kablu - wyłączaj wifi.

dokladnie tak:

Ustawianie na sztywno nic nie dało, dalej nie mogę się połączyć z internetem.