Odmowa Dostępu Do Folderów

Witam.

Na wstępie pragnę zauważyć że nie jestem informatykiem i nie zawsze wszystko rozumiem. Mam nadzieje że w łatwy sposób uda nam się naprawić ten dziwny błąd który widnieje na moim sprzęcie od 2-3 dni. 

Problem wygląda następująco, 2-3 dni temu pobrałem plik cfg do gry (Counter Strike) aby standardowo go wrzucić do odpowiedniego folderu gry. Wkleiłem, podmieniłem i myślałem że wszystko jest ok jednak wchodząc do gry zauważyłem że żadne zmiany nie nastąpiły. Odpuściłem sobie i dziś ponownie spróbowałem lecz znowu był ten sam efekt. Postanowiłem wejść w folder a w zasadzie w jego właściwości i zobaczyłem że cały folder jest Tylko do odczytu. Klikałem w opcję aby to zmienić jednak w żaden sposób system nie zapamiętywał ustawień. Zrobiłem skan komputera, nic nie wykrył więc pomyślałem że postawie system na nowo. Instalacja bez problemu, mam oryginalny system Windows 7 (64bit). Z ciekawości od razu po instalacji wszedłem do folderu a tam wszystkie foldery systemowe (Program Files,Windows itp) są wciąż tylko do odczytu. Gdy zmieniam i zatwierdzam to wyskakuję komunikat “aby zmienić te atrybuty musisz podać uprawnienia administratora”. Nie do końca rozumiem ten komunikat, skoro zainstalowałem świeżo system to jak to możliwe że nie mam uprawnień Administratora. 

Postanowiłem ponownie dokonać skanu komputera następującymi programami: Avast,ComboFix,KasperskY,Eset,F-Secure i żaden nie wykrył złośliwego oprogramowania. Czy ktoś może pomóc mi w tym problemie ? Czy faktycznie może być to jakiś virus czy po prostu jest to kwestia ustawień. W zabezpieczeniach folderu Użytkownikom jak i Administratorowi oraz System-Właściciel dałem pełne prawa ale nadal nie daje się ruszyć jeśli chodzi o opcje Tylko do odczytu. 

Parametry:

i7 4790k

Radeon r9 280x 3GB

16GB Ram DDR4

Dysk SSD 128GB

Dysk SATA 1TB

Win 7 (64 bit)

Ponieważ to jest normalne, że wszystkie foldery mają zaznaczone tylko odczytu.