Odzyskanie danych z zepsutego telefonu

Utworzyłem ten temat aby dowiedzieć się co mogę zrobić w mojej sytuacji.

Otóż niestety mój telefon Xiaomi Mi 10T Pro przestał działać. Serwis już nic nie może z nim zrobić i jedynie można zamontować nową płytę główną. Chciałbym odzyskać dane z telefonu. Głównie wszystkie i zdjęcia. Czy bez jakiejkolwiek wiedzy o lutowaniu, wyciągania kości pamięci i używania różnych adapterów przeznaczonych do odzyskiwania danych z kości mogę to zrobić sam w domu po zakupieniu odpowiednich narzędzi? Może wystarczy tylko przenieść kość z jednej płyty na drugą? Czy są jakieś programy które pozwolą mi odzyskać dane z uszkodzonego telefonu?

Nie wiem, nie znam się… ale zapytam: miałeś tam konto google i miałeś może włączoną synchronizację z ich chmurą? Wtedy zdjęcia są na serwerze.

@Senault Jeśli nie wiesz, czy zsynchronizowałeś zdjęcia z Chmurą Google, to wejdź przy użyciu PC na:
[Zdjęcia - Zdjęcia Google](https://photos.google.com

No i tam sprawdzisz. Kontakty sprawdzisz na:
Kontakty Google

Możliwe też, że zdjęcia masz na Dysku Google:

Wylutowanie pamięci jest jak najbardziej możliwe. Wystarczy dobrej klasy stacja lutownicza do BGA, plus trochę doświadczenia.
Z tym, że kość jest szyfrowana, więc potrzebny też odpowiedni kontroler. Ontrack ci to prawdopodobnie zrobi, pytanie czy chcesz wydać kasę, prawdopodobnie koszt usługi przekroczy wartość kilku takich telefonów, a ponadto, nie wiadomo czy pamięć jest sprawna. Osobiście bym się nie podjął, jeśli jest brak oznak życia płyty.

OnTrack ma strasznie zawyżone ceny, wręcz nierynkowe, a już w szczególności dla osób fizycznych. Spróbuj skontaktować się z tym serwisem Kontakt - iFixThis - Serwis Apple , specjalizuje się głównie w urządzeniach Apple ale może podejmie się też naprawy twojego urządzenia lub chociaż przywrócenia danych, bo widziałem na Youtube że czasami zajmuje się także urządzeniami z Androidem.

Nom, a jak robi potem, po takich serwisach to jeszcze więcej liczy.