Oryginalna gra a crack

Mam oryginalną grę Gothic 3 i ostatnio zapragnąłem pograć.Gra chodzi tylko z płytą a jest to oryginał i nie chce jej niszczyć - gra była za droga by od tak się popsuła.Mam pytanie czy jest legalne abym wrzucił do gry cracka żeby nie używać non stop płyty?Na innym forum przeczytałem że tak ale nie jestem pewny.

Nie wiem, nie znam się na tym, lecz sądzę, że można. Jeżeli się posiada prawa do gry to jakiegoś patcha “no-cd” można wgrać. Jeżeli się mylę to poprawcie.

(Hmm chociaż edycja oryginalnych plików raczej faktycznie nielegalna)… #-o

wydaje mmi się że jest to nielegalne …

A nie prościej jest zrobić obraz płyty i zamontować go w wirtualnym napędzie.

Legalne jeżeli masz oryginalną grę. W każdym bądź razie za to cie nie zamkną.

A co do obrazów płyt to niektóre płyty mają zabezpieczenia i jak masz nieoryginalną płyte( w tym wypadku obraz) to ci nie odpalą z niej.

A może twórz kopię płyty lub (co lepsze i zostało już powiedziane) stwórz obraz płyty? To są zdecydowanie najlepsze i najbezpieczniejsze rozwiązania.

Jakby pobawił sie Alcoholem i programami do odczytu zabezpieczeń to mogłoby mu to się udać. Zdecydowanie lepszym pomysłem jest ściągniecie patcha.

Ściągajcie cracy, Później płaczecie na forum że macie wirusy.

Obraz płyty nie działa.

@up

Na jakiej podstawie przypinasz mi etykietkę że niby ściągam cracki a potem płaczę że mam wirusy?NIe życzę sobie tego.To była propozyjcja a nie informacja że jestem piratem.

Zainstaluj do gry patcha 1.7. Na to jeszcze 1.71. Będzie działać bez płyty, a i poprawi większość bugów. Sam tak zrobiłem i jest świetnie.

Właśnie ścigam patcha 1.7, dość dużo miejsca zajmuje.

Skad pobrać patch 1.71?

Ja nagrywam kopie zapasowe na alkohol 120 z opcja rmps na cd/dvd później taka plyta chodzi jak orginal

Uwaga w alkohol 120 musi być włączona emulacja rmps żeby kopie cd/dvd chodziły ;] i używać wyłącznie do kopi zapasowych :).