Pc do 2000-2500k

Tak jak w temacie jakie podzespoły można ogarnąć w tej cenie nie wliczając tylko obudowy.

Jakie zastosowanie komputera? Jak tylko obudowę nie trzeba to do komputera liczyć system, monitor i mysz z klawiaturą?

Podejrzewam ze komputer do gier nie będzie służył wiec mogę śmiało odesłać pod link
Jeśli podasz więcej szczegółów poszukam Tobie coś bardziej odpowiedniego. Może masz jakieś inne cześć skoro jest obudowa. I jeszcze musisz powiedzieć w jakim formacie ją posiadasz?

Pisałem to wczoraj na szybko znajomy mnie zapytał komputer ma być do „nauki” obudowę sam chce sobie kupić format ATX, a jestem całkowicie zielony jeśli chodzi teraz co można nowego kupić w tej cenie patrzyłem np. na taki AMD Ryzen 5 2600
MSI B450 A-PRO MAX
Patriot Viper 4 2x4 GB 3200
ASUS RX 570
Crucial MX500
Silentium pc Vero L2 500 W

Dobra płyta i teraz w promoci Asus TUF B450-Pro Gaming,
procesor jak najbardziej Ryzen 5 2600,
ram ze względu na taktowanie G.SKILL 8GB (2x4)
karte wybrał bym najtansza z myslą o wymianie PNY GeForce GT730
zasilacz 550W starczy w zupełnośći SilentiumPC Elementum E2 550W
dysk mozna M.2 Samsunga 250GB M.2
Zestaw wyjdzie nie całe 2100 zł Jednak na płycie bym nie oszczedzał a i procesora tez bym nie ruszał.
Pamieć można ewentualnie kupić 1 kość potem dołożyć 2.

W dobrej cenie i w promocji to ta płyta była w styczniu, jak kosztowała 379. Teraz można mówić jedynie o udawaniu, że jest promocja.

A zakładanie konta tylko po to, żeby wrzucać linki “partnerskie” jest mało eleganckie. Ale rozumiem, kryzys w branży, trzeba sobie jakoś radzić.

Witam. Dysk można dać do zestawu szybszy na M.2 PCIe zamiast M.2 na Sata i 16GB RAM. Moja propozycja jest z obudową, to można odrzucić z koszyka, to wyjdzie 2584zł. Aby zmieścić się w budżecie można dać 8GB RAM. Drugi dysk SSD 2,5" można w ramach przyszłej rozbudowy dokupić.