Od dłuższego czasu w trakcie logowania się na pewien portal , pojawia się komunikat o pętli przekierowań , czytałem różne porady , ale nic to nie dało , system win 11 .
nie daje logów bo to chyba nie jest związane z zagrożeniem bezpieczeństwa ?
Witaj @richi2
Logi z FRST niekoniecznie muszą wykryć złośliwe oprogramowanie
To jest skaner o bardzo szerokim zastosowaniu
Jest bardzo możliwe, że pojawiłyby się wpisy, które nakierują na rozwiązanie problemu
Proponuję więc zrobienie świeżego skanu FRST
Pliki możesz wkleić bezpośrednio tu jako załączniki
Nie musisz ich wrzucać na strony zewnętrzne, tak jak poprzednio na fixitpc.pl
Dodatkowo pobierz i uruchom FSS , zaznacz wszystkie okienka (zaptaszkuj) i zrób skan.
Wstaw log do wglądu.
Odpowiedz przy okazji na kilka ważnych pytań:
- Czy tylko Firefox robi pętlę przekierowań?
- Jak zachowuje się Chrome, Edge lub inna przeglądarka?
- Czy dodawałeś jakieś specyficzne ustawienia do FF?
- Jaki to ‘pewien’ portal? Jeśli nie chcesz pisać ogólnie, odpisz mi na PW
- Czy inne komputery/urządzenia w tej samej sieci też mają problem z tą stroną?
Pozdrawiam serdecznie
Juliusz
W Firefox Nightly 114 rozważ wyłączenie uBo Lite:
Sprawdzałem teraz na innych przeglądarkach chrome i EDGE , nie ma tego problemu , z tym że w Firefox nie cały czas jest ten problem , tylko co kilka logowań !
pewien portal to gazeta.pl
loguje się ew. na smartfonach i tego komunikatu nie ma , laptop jak pisałem , na tym innym portalu , miał wymieniany dysk / w ramach gwarancji/ pojawiał się wtedy biały ekran w trakcie przeglądania stron .
Dziękuję
Wykonaj poniższe polecenia
- Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\hp\Downloads
fixlist.txt (2,3 KB)
„Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze” - Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
- Po restarcie wklej plik wynikowy.
- Pobierz ADWCleaner
- Uruchom z Uprawnieniami Administratora, uruchom skanowanie.
Jeśli znajdzie linie z Preinstalled to odznacz, resztę oczyść - Wklej plik wynikowy.
Pozdrawiam serdecznie
Juliusz
Dziękuję
Czy oczyszczanie FRST naprawiło problem?
logowałem się na tym portalu , nie było tego problemu
no teraz , przy chyba piątym logowaniu ,pojawia się informacja o pętli przekierowań
w trakcie logowania w chrome jest komunikat … ta strona nie działa ,strona oauth.gazeta.pl spowodowała zbyt wiele przekierowań … usuń pliku cookies … err_too_many_redirects …
po probie logowania na Firefox , komunikat … bad credentials…
W obu przeglądarkach masz dodatki
I don't care about cookies
uBlock Origin
Wykonaj po kolei:
-
Wyłącz tymczasowo oba dodatki
-
Następnie w ustawieniach przeglądarki (Chrome i FF) odszukaj wszystkie zapisane pliki cookie dla ‘gazeta’ i usuń je.
-
Zamknij przeglądarkę i włącz ją ponownie
-
Uruchom stronę poczty, potwierdź zapytanie o Cookie, zaloguj się i sprawdź, czy nadal pojawia się problem z przekierowaniami
-
Wyloguj się z poczty
-
Włącz oba dodatki
-
Zaloguj się na pocztę i sprawdź ponownie, czy działa
szukałem plików gazeta , nie znalazłem , usunąłem ciasteczka , wyłączyłem ublock w obu przeglądarkach , postępowałem jak w instrukcji , ale pojawiała się pętla , lub bad credentials, odświeżyłem Firefox , problem jest nadal , co jakiś czas , nawet na chrome ., czy też edge , teraz na edge pojawił się komunikat bad credentials
nie wiem czy to ma znaczenie kiedy logowałem się na portal pojawił się napis bad credentials i równocześnie na nod32 informacja o wymaga uwagi
Dziękuję za dodatkowe informacje
Zresetujmy jeszcze ustawienia sieciowe i firewall
- Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\hp\Downloads
fixlist.txt (215 bajtów)
„Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze” - Uruchom FRST i kliknij Napraw, program zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
- Po restarcie wklej plik wynikowy.
Jeszcze takie informacje , nie mogę też zalogować się na płatne eset ciągle mi pisze błędne hasło / po restarcie systemu problem zniknął w esest , ale w trakcie logowania do gazeta i pojawieniu tej info , bad…a, utomatycznie wyskoczył problem z eset, pisałem do firmy eset / czekam na odpowiedź/ ,
pisałem do pomoc gazeta , ale zapewne odpiszą ,żeby ciasteczka usunąć , chciałem dodać info ,że mam jeszcze konto Onet i WP , tam nigdy takich problemów , nie miałem , to tej informacji już nie przyjęli / system odpisuje , że nie chcą przyjąć informacji/?
na smartfonie też był komunikat o bad …
Jedną z opcji może być zmiana DNS
Czy w smartfonie pojawia się komunikat, gdy jesteś podłączony do WiFi, czy na Danych Komórkowych?
Ostatnie wersje FF maja błędy. jeden zwiazany z wyciekiem pamięci a dtugi z plkami cookie które traktuje jako tymczasowe.
Być moze to jest przyczyna twoich problemów?
Naprawione w 112, więc to może być najwyżej regresja.
Co do komunikatu Eset, to jest im znany problem i nie znają jeszcze daty naprawy - chętni mogą napisać do pomocy technicznej i być może ta ustali coś ciekawego jak np. wymuszanie HTTP/3 gdy Eset wciąż bazuje na HTTP/2.