Pojawiająca się informacja o błedzie C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll podczas włączenia komputera.


(Grzegorzgolebiowski10) #1

Cześć

 

Mam problem z ciągle pojawiającym się przy starcie okienkiem: Wystąpił problem podczas uruchomiane pliku C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll Nie można odnaleźć określonego modułu. Posiadam Win 7 ultimate.

 

Nie wiem czy to jest powiązane ale mam także problem ze skypem, przy instalacji pojawia się błąd 1601 Brak dostępu do usługi Windows installer bardzo długo nad tym siedziałem i postępowałem według wielu instrukcji ale nic mi to nie dało;/ najgorsze jest to ze jestem zagranicą i ze skypa korzystalem co dziennie a teraz nawet z rodziną nie mogę porozmawiac;/

 

Proszę o pomoc.

 

Grzegorz


(Dimatheus) #2

Pysio , zapoznaj się, proszę, z tym tematem i stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Atis) #3

http://forum.dobreprogramy.pl/nowy-log-obowiązkowy-farbar-recovery-scan-tool-t478727/


(Grzegorzgolebiowski10) #4

Dziękuje za objaśnienie kilku reguł a także link do wyjaśnienia jak działa FRST.

Oto link do raportów http://wklej.to/Xb9tw


(Atis) #5

Sprawdź czy działa usługa Instrumentacja zarządzania Windows.

Kliknij prawym na ikonę Komputer -> Zarządzaj -> Usługi

W panelu sterowania odinstaluj:

PC Data App

AVG PC TuneUp 2014 jeśli nie zainstalowałeś tego celowo.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Secondary Start Pages = 
URLSearchHook: HKCU - (No Name) - {84FF7BD6-B47F-46F8-9130-01B2696B36CB} - No File
SearchScopes: HKCU - {DACB8233-C7ED-470B-97C1-8AB7BF668FE5} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=100000027&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=D95B42B4-74AE-4B8B-808F-EE9C101B66B5&apn_sauid=B233D24F-4DF5-4E60-A3E1-D3E75BCFD74E
BHO-x32: No Name -> {84FF7BD6-B47F-46F8-9130-01B2696B36CB} -> No File

S2 ProtectMonitor; C:\Program Files (x86)\PCData\StartHelp.exe [90687 2014-03-20] () [File not signed]
R1 avgtp; C:\Windows\system32\drivers\avgtpx64.sys [45856 2013-05-20] (AVG Technologies)
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
S3 MBAMSwissArmy; \??\C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 TuneUpUtilitiesDrv; \??\C:\Program Files (x86)\TuneUp Utilities 2013\TuneUpUtilitiesDriver64.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
C:\Users\Greg\AppData\Local\buenosearch
C:\Windows\system32\drivers\avgtpx64.sys
C:\AdwCleaner
C:\Program Files (x86)\PCData
Task: {0309F70F-54B0-4E64-8F61-7BE874882DE9} - System32\Tasks\{C6E89634-6B05-4AB8-89B9-904089F8333E} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.106/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {1878F152-F870-4725-BF0D-D1AEEBA2D77C} - System32\Tasks\{A567088A-769D-41CA-82B3-DDD672B4D99E} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.11.106/pl/go/help.faq.installer?source=lightinstaller&LastError=1601
Task: {1C0437F5-DC8D-467E-9C1A-E758896A03C7} - System32\Tasks\{905289BF-8BA5-4707-8917-ED87B1E0F69F} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.11.106/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsInstall
Task: {1D2AA741-B045-4D97-BCF9-74D321673064} - System32\Tasks\{401279E5-B7D1-4A7E-8466-99EAC86ED9FA} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {30F39D68-76AF-4B5D-A9C4-1E189C116D5C} - System32\Tasks\{AB22DD95-0E44-43A0-9203-3696717F3C93} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.106/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {32CA2DF0-EE69-4372-9384-968FD6DD36F4} - System32\Tasks\{E5779E98-B6D5-46D0-A037-956E3DF90CE1} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {47F91F7B-4C07-4868-95DD-31C4DFDEDDFF} - System32\Tasks\{A1CC1DD9-E6F7-4FA6-9BED-9D64A68D35AC} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {6889379C-6A5A-477B-9A25-E3BC82DB634C} - System32\Tasks\{EFCD3747-A2A4-45F0-986A-575D379433F9} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.106/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {698F51BC-EC09-4EE2-B99C-8B629AC8CF9A} - System32\Tasks\{C278DB28-BAFA-49F1-AEA6-C28C0E39C07E} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {6A1275BD-D521-40E5-A580-E8503C6A617C} - System32\Tasks\{9705090B-9129-4189-9881-E8C4D7CDAC1C} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {6FCB7FF5-8F07-4AE5-B836-627E4F89C469} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File <==== ATTENTION
Task: {7A7CBB48-6F34-4E58-8615-D36D5943E45D} - System32\Tasks\{1F5472EE-9D59-4742-A874-D7EB7BC957B0} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {8BF72FFB-9E78-4CA8-990E-2467789DFF67} - System32\Tasks\{F263591E-7CC6-4593-8A95-54CDB3D9CF39} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {9773C9FD-3DBC-42B1-8281-001ED762A11C} - System32\Tasks\{8466FF9F-354B-40FC-8814-E5BBE332FDEB} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.106/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {A59CCF53-5B22-4B56-8266-3B4C453A208D} - System32\Tasks\{1D4F1066-7278-43AB-AE06-BD357CEAECED} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.11.106/pl/go/help.faq.installer?source=lightinstaller&amp;LastError=1601
Task: {AB7DA4CA-B000-447F-BE86-A4228BB5360F} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Maintenance\SMupdate2 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update2
Task: {B6B236BE-020B-475B-84B2-B9643976D47D} - System32\Tasks\{21A8BE71-FBE1-4490-BA6D-9FDFEE601C82} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.106/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {C66F1B57-8F70-46DD-AAC9-BA641A4E6615} - System32\Tasks\{2C13D845-5955-4289-AECD-212DE5CDA231} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.11.106/pl/go/help.faq.installer?source=lightinstaller&amp;LastError=1601
Task: {C8BDC3A9-C758-4B12-AF0A-96219130B5BF} - System32\Tasks\{E37ADF39-B187-4695-875D-776AD4C15720} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {D827FC9E-CCC1-4C0B-976D-1036EADE36FE} - System32\Tasks\{EB9A0453-9C86-4D1D-86D8-58502AB3EDC0} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {EA609F55-ACEB-4E88-AB67-5444AEED38CC} - System32\Tasks\{F4310B69-8AE6-494E-A902-0A765FE1DBF5} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.106/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {EE1B88D5-F8D6-4CE4-B20A-327F070A3F9E} - System32\Tasks\{8D73858B-BB50-4FEE-91DD-A72CACEBC594} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.0.106/pl/go/help.faq.installer?source=lightinstaller&amp;LastError=1601
Task: {F4B769B8-FE48-4F90-8F7F-EB32C9FC7C91} - System32\Tasks\{1D4BB9E3-AD0F-4FC2-8C70-658BB6F3C4B5} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.0.105/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {F94E7693-6443-4F48-9F41-648A1BB0E874} - System32\Tasks\{296ED946-13F9-49B1-8131-6D573162F1B3} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.18.60.106/pl/go/help.faq.installer?LastError=1601
Task: {F995318C-C45A-4AFB-8229-ACD5D02085EE} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Multimedia\SMupdate3 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update3
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Grzegorzgolebiowski10) #6

Po kliknij prawym na ikonę Komputer -> Zarządzaj -> Usługi wyświetla się:  65n56q.png


(Atis) #7

Odinstaluj COMODO Internet Security.

 

W razie problemów uruchom system w trybie awaryjnym.


(Grzegorzgolebiowski10) #8

Ok usunąłem comodo ale nic się nie zmieniło nadal przy starcie pojawia się ten sam komunikat i nadal nie mogę zainstalować skypa. 


(Atis) #9

Pojawia się komunikat, bo nie wykonałeś fixlist.


(Grzegorzgolebiowski10) #10

Jak wkleić to do systemowego notatnika?


(mrFreeze) #11

 

Nie żartuj proszę :smiley: Notatnik otwierasz kopiujesz i wklejasz to co Ci @Atis powyżej wysłał. Zapisujesz w tej samej lokalizacji co FRST pod nazwą fixlist. Reszta wg tego co napisał @Atis czyli

 

"Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition."


(Grzegorzgolebiowski10) #12

No niestety nie żartuje pierwszy raz robię coś takiego :slight_smile: ale po waszej pomocy udało się mi tego dokonać :) 

Raport z usuwania: http://wklej.to/M5amP

 

raport ze skanu: http://wklej.to/eE8NL


(Atis) #13

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

IFEO\DatamngrCoordinator.exe: [Debugger] tasklist.exe
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope value is missing.
SearchScopes: HKCU - {59C8F2D4-5E27-40F4-9575-2E5C78181300} URL = http://mystart.incredibar.com/mb213/?search={searchTerms}&loc=IB_DS&a=6R8RnEUl76&i=26
SearchScopes: HKCU - {8EEAC88A-079B-4b2c-80C1-7836F79EB40A} URL = http://pl.search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=chr-comodo
C:\ProgramData\Comodo

Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj folder C:\FRST

Odinstaluj Adobe Reader X, Adobe Shockwave Player 12.1, Microsoft Silverlight.

Zainstaluj Adobe Reader XI 11.0.8 i Silverlight 5.1.30514.0

Problemy z programami opartymi o Instalator Windows:


(Grzegorzgolebiowski10) #14

Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj folder C:\FRST


(mrFreeze) #15

Zainstaluj

 


(Grzegorzgolebiowski10) #16

mam win 7 i wersje 5.0


(mrFreeze) #17

Spróbuj "pełnego" Skype'a

 

http://www.skype.com/go/getskype-full


(Grzegorzgolebiowski10) #18

ten sam komunikat sie pokazuje


(Atis) #19

Wypróbowałeś tylko Fix it, a w linku było więcej sposobów.

Repair MSI (Windows Installer): http://files1.majorgeeks.com/f731c0fdac805dc4a033c53cb9a89646/diagnostics/Tweaking.com-RepairMSIWindowsInstaller.exe

http://www.tweaking.com/content/page/repair_msi_windows_installer.html

Uruchom i kliknij Start.


(Grzegorzgolebiowski10) #20

Wypróbowałem wszystkie poza  Windows Installer CleanUP  bo do końca nie wiem o co w nim chodzi. Włączyłem start ale nic nie pomogło.